Al bloc Altres experiències trobareu informació d'altres experiències relacionades amb TIC-MAV portades a terme en centres.

Ariño, l'escola del futur?
Experiència de l'Escola d'Ariño, aules amb Tablet PC...

TICAULA

12 è concurs WEBS DE CIÈNCIA
Segon premi d'Infantil i Primaria CEIP Bordils de Bordils pel treball "El nostre hort"
Catàleg d'experiències. Inventari d'experiències educatives en l'àmbit ST Girona catalogades pels Centres de Recursos Pedagògics. Experiències de centres. Recull d'experiències de centres en l'entorn MAV a l'Espai d'Educació Audiovisual 2000-2006.

El Quixot
Animació amb plastilina
L'art a l'educació infantil
Experiències relacionades amb l'art, de 2n cicle d'Ed.Infantil, al CEIP Josep Pallach de Figueres.
Els indis
Resum d'un projecte de treball guanyador d'un primer Premi de Vídeo sobre els Indis realitzat per la classe de P5-A i coordinat per la seva tutora Teresa Bardera.

Les TIC a la ZER
Recull de recursos ordenats
per la ZER Canigo

Coneixement del medi
Una proposta del CEIP Castell de Farners
Endevina!
Un treball amb alumnes amb NEE a partir del treball amb les TIC al CEIP M.Àngels Anglada de Figueres.

Perfils d'Innovació
Experiències innovadores d'integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació

Experiències dels Seminaris d'Audiovisuals
Recull d'experiències en audiovisuals de diferents centres de Primària i Secundària.

Els audiovisuals a l'aula
Espai de la Videoteca Digital amb un recull de vídeos on es mostra com diferents centres educatius plantegen i desenvolupen experiències en educació audiovisual.

TICAula. Experiències en centres a l'entorn, ús i implementació de les TIC a l'aula.

12 è concurs WEBS DE CIÈNCIA
Primer premi d'Infantil i Primaria CEIP Vallgarriga de Sant Miquel de Fluvià pel treball "El Paper"