En aquest apartat d' elaboració pròpia hi trobareu produccions realitzades a partir dels temes monogràfics tractats en les diferents sessions dels Seminaris SDTAC de les comarques gironines.

Caceres del Tresor - Webquest

Caceres del tresor del Gironès. Pàgina amb diferents Caceres elaborades en la 2a sessió del SDTAC del Gironès.

Webquest sobre mamífers. Exemple d'una de les webquest sobre animals vertebrats realitzada per Josep Antoni Castro del CEIP Dr. Arruga de Begur.

Webquests de La Selva-2 . Pàgina amb diferents Webquests elaborades en la 3a sessió del SDTAC de la Selva-2.

Webquest Viatge a Grècia. Elaborada pel CEIP Quermany de Pals i treballada amb els nens i nenes de cicle mitjà. Webquest Saving water, wasting water. També elaborada pel CEIP Quermany com a treball complementari de l'aigua en anglès. Cacera La caseta de xocolata. Elaborada per la ZER Montgrí i adreçada als alumnes de cicle inicial.

Cacera Les faules.
Elaborada per la ZER Montgrí i adreçada als alumnes de cicle mitjà.
Webquest Poesia i Música.
Per a l'area de llengua del CS de Primària, ha estat elaborada per Dolors Iborra del CEIP Sant Iscle de Vidreres.
Webquest Fem un curtmetratge. Destinat a C. S. de Primària i ESO, treballa les àrees de Ll. Catalana, Ed. Física, Plàstica i Informàtica. Elaborat per Raúl Torres del CEIP Joan Batlle de Blanes.

Caceres del tresor d'alumnes de 6è. Joan Arnao ha elaborat caceres del tresor amb alumnes de sisè del CEIP Joaquim Ruyra de Blanes. Caceres del tresor del Pla de l'Estany. Pàgina amb diferents Caceres elaborades pels participants al Seminari SDTAC del Pla de l'Estany.

Blocs

Zona TIC-TAC del B. Empordà Bloc dels Coordinadors d'Informàtica i Audiovisuals dels centres educatius del Baix Empordà. Zer Montgrí.
Bloc de la ZER Montgrí del B. Empordà, amb diferents jocs, enigmes, endevinalles...
CEIP Pirineu.
Bloc del CEIP Pirineu del Campdevànol, amb gran quantitat de materials i actualització quasi diària amb la participació dels pares.

Les Nostres Notícies.
Bloc que vol ser un Diari Digital creat pels alumnes de Cicle Mitjà del CEIP Dr. Arruga de Begur.
CEIP Mas Clarà.
Bloc del CEIP Mas Clarà de La Bisbal d'Empordà amb diferents informacions de l'escola i un apartat d'Educació Física.
Bloc de l'aigua de l'escola Vedruna de Ripoll. Apostem per un futur més sostenible: valorar l'ús i el mal ús de l'aigua. D'Educació Infantil fins a Ed. Secundària.

Bloc Poetes i poesia.
Bloc elaborat per Dolors Iborra del CEIP Sant Iscle de Vidreres per a l'area de llengua del C.Superior de Primària.
SDTAC 1 de l'Alt Empordà (CEIP Salvador Dalí). Recull de materials i experiències presentades a les sessions d'enguany. Enllaços educatius del CEIP Mas Clarà . Bloc del CEIP Mas Clarà de La Bisbal d'Empordà amb recursos educatius per a treballar amb les TIC a l’aula.

JClic

Aprenem el nom dels esports.
Un paquet d'activitats J-Clic per a C. Inicial elaborat per Sebastià Toledo del CEIP Sant Iscle de Vidreres.

Quaderns Virtuals