Al bloc Propostes de treball trobareu propostes de treball organitzades per poder-les replicar o aplicar-les amb les variants que hi vulgueu introduir. Algunes contenen materials autoformatius per portar-les a terme; Titleres contenen continguts d'aplicació directa a l'aula.

La visió calidoscòpica
Materials sobre tractament d'imatges i comentaris de fotografies de premsa ( a més de vídeo i cinema) que s'estan treballant a 4t d'ESO.
Treball realitzat per Mireia Vilallonga en el marc d'una llicència.
Propostes adaptables als centres

Un hivern tot dalinià. Fons i elaboració de documentació multimèdia a partir de l'ornamentació daliniana de passadissos. Fotografia, ús de ACDSee.

Propostes de treball. Recull de propostes de treball en centres de l'Espai d'Educació Audiovisual 2000-2006.

El calaix de les propostes.
Propostes d'educació visual i plàstica basades en referents visuals. Inclouen presentació multimèdia explicativa. Fotografia, ús de ACDSee.

Propostes de treball a l'aula
Recull indexat de propostes de treball relacionades amb els MAV.
De la càmera a l'ordinador.
Taller molt senzill de manipulació i impressió d'imatge digital. Fotografia, ús de Paint Shop Pro i Word.

Endevina endevinalla. Fons i elaboració d'endevinalles
a través de plantilles. Fotografia, ús de Flash i Dreamweaver
.

Propostes de realització directa a l'aula

188 dictats en línia, de diversos nivells. Cada dictat consta d'un text escrit (PDF) i d'un enregistrament sonor (MP3). WebQuest. Dels rius i embassaments fins a l'aixeta. Google Earth
Propostes d'activitats amb Google Earth per treballar a l'àrea de Ciències Socials.

Aprenem història a través del cinema. Propostes a partir de pel.lícules. Materials preparats per utilitzar-los a l'aula. Els nostres indrets
Fons i elaboració de documentació multimèdia interactiva referent a indrets del medi a través de plantilla. Fotografia, ús de Paint Shop Pro i Dreamweaver.
Programació TIC a l'escola
Adreçada a tots els educadors que es plantegen la incorporació de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

Entrenament lector
Activitats classificades temàticament. S'hi pot treballar individualment des de casa o des de l'escola

Tractament de text i Llengua a Primària
Proposta de treball per introduir el processament de la informació en el currículum de llengua.
Llista de MUDs a l'Edu365
Llistat de Mini Unitats Didàctiques de l'Edu365, agrupades per àrees, amb petita descripció i indicació del cicle al que van adreçades.

Unitats didàctiques de "Internet a l'aula"
Unitats didàctiques que integren les TIC a les diverses àrees del currículum des d'educació infantil a batxillerat i cicles formatius.
La Viquipèdia a les aules
Com usar aquesta enciclopèdia col·laborativa amb l'alumnat de l'ESO, amb diversos suggeriments de treballs a l'aula.
Portal Webquests
Portal on hi trobareu tot el referent a les webquests: exemples, enllaços, plantilles i eines per fer-ne.