JClic. Halloween al Cicle Mitjà |
índex
|
|
Montse gómez , Encarna Brea . CEIP Torres Jonama . Palafrugell. |
Nivell:
CM Ed. Primària |
Camps:
llengua anglesa. TIC: llenguatge audiovisual, so, internet, coneixements bàsics, programari educatiu. |
Àrees
relacionades: Llengües estrangeres: anglès. Educació visual i plàstica, TIC. |
Programari:
Audacity, Internet, Paint Shop Pro, Jclic Autor. |
Maquinari:
Enregistrador CD/DVD, enregistrador/reproductor de so, micròfon, laboratori d'idiomes, ordinador. |
Entorn:
Activitat d'aula: treball de mig grup (12/13 alumnes) |
|
Objectius:
- Aprendre el vocabulari bàsic de Halloween i la relació so-paraula-imatge.
- Repassar el vocabulari bàsic de Halloween i la relació so-paraula-imatge.
- Comprendre missatges d’utilització de les TIC, les instruccions simples de treball: listen to, do, try, switch on/off, go to…, well done, finish, compare, look.
- Treballar les Competències Bàsiques abans esmentades.
Continguts:
Dotze paraules i imatges pròpies de la unitat: Black cat, witch, frog, ghost, monster, potion, rat, snake, bat, pumpkin, spider and wizard.
Veu enregistrada per a la prounciació de les paraules: alumna de 3r de l'escola.
So del CD d'anglès de l'Editorial Longman per al final de les activitats.
Activitats:
1. El puzzle
Aquesta activitat pretén treballar la lògica, l’espai, la relació, la plàstica, la motricitat (el ratolí), i el temps.
2. Sopa de lletres
Pretén treballar el vocabulari, la lectura, l’escriptura: la correcció ortogràfica, l’espai, la motricitat (el ratolí),i el temps.
3. Memory
La relació so-imatge-paraula. La memòria acústica, visual, espaial. La lectura. L’oïda. La motricitat (el ratolí). El temps.
4. Relacionar
Relacionar paraula-imatge, sentint com es pronuncia la paraula. Treballa el so: l’oïda, la lectura, la memòria visual i acústica. El temps.
Avaluació:
Els alumnes podran auto-avaluar-se,a part de l’avaluació de la mestra. L’activitat d’avaluació consistirà en :
a) Realitzar aquests exercicis individualment.
b) Demanar a l’alumne/a que davant d’un pòster identifiqui el vocabulari treballat :
- Que el sàpiga indicar quan el sent.
- Que el sàpiga pronunciar.
- Que el sàpiga llegir.
- Que el sàpiga descriure.
|