El Còmic
índex
Marta Bonany. CEIP Portitxol, L'Estartit.
Nivell:CM Ed.Primària
Camps: fotografia, imatge seqüenciada, llenguatge audiovisual
Àrees relacionades: Llengua, Eix Transversal
Programari: Paint Shop Pro, Audacity, MSPower Point
Maquinari: ordinador, altaveus, auriculars, micròfon, canó de vídeo
Entorn: Activitat d'aula

Els alumnes de 3r del CEIP Portitxol de l’Estartit, aprofitant que durant el segon trimestre d’aquest curs treballem com a eix transversal el còmic, hem realitzat una presentació de Power Point.

L’objectiu principal de l’experiència ha estat treballar el còmic mitjançant les noves tecnologies.

Tenint en compte que per carnaval els alumnes de la classe de 3r es van disfressar de barrufets, vàrem buscar vinyetes mudes d’aquests personatges a internet, i van escollir les que més els hi agradaven.

Van inserir les imatges al Power Point, van afegir les bafarades i es van inventar el text amb les onomatopeies corresponents.

A continuació, van enregistrar la seva veu donant vida als diferents personatges.

Finalment la professora va enregistrar la música dels barrufets a l’inici de la presentació.

El resultat del treball es va passar a tota la classe, i durant la setmana cultural es passarà a tota l’escola.

Els alumnes van realitzar aquesta activitat amb molt d’interès i entusiasme, ha estat un treball molt enriquidor i motivador.

A continuació podeu veure la presentació en Power Point del còmic treballat:

Centre de Recursos Pedagògics del Baix Empordà, maig de 2007