Digues Com!: notícies de Sant Feliu
índex
Joan Casamitjana. CEIP L’Estació. Sant Feliu de Guíxols.
Nivell: CS Ed. Primària
Camps: llenguatge audiovisual, mitjans de comunicació, so, presentació multimèdia
Àrees relacionades: Llengua, Educació musical, Eix transversal
Programari: Audacity, Bloc
Maquinari: taula de mescles, micròfon, auriculars, ordinador
Entorn: Setmana cultural, activitat d’aula

L’alumnat de cicle superior del Ceip L’Estació han treballat el llenguatge periodístic i la comunicació audiovisual amb aquesta experiència.

Organitzats per grups, van haver d’eleborar una notícia relacionada amb l’actualitat de Sant Feliu de Guíxols, tenint en compte que havien de ser difoses per la ràdio.

A la tasca d’investigació periodística i a la redacció del text es va unir l’enregistrament de la notícia i l’edició amb música.

Una selecció de les notícies enregistrades (una per classe) van ser presentades al concurs Digues Com!, convocat per Com Ràdio amb l’objectiu de fomentar la comunicació, potenciar el mitjà radiofònic i millorar la competencia lingüística de la gent Jove.

Totes les notícies, a més, van ser emeses en diversos dies per Ràdio Sant Feliu.

Els arxius presentats s’han penjat del Blog que fa servir l’alumnat de cicle superior del centre, creat i dinamitzat amb molt d’èxit pel mestre Joan Casamitjana

Per l’enregistrament i mescles van comptar amb la col·laboració del mestre de música Xavier Monfort.

Trobareu els arxius d’audio a la pestanya “Concurs Digues Com!” de l’enllaç següent:

Centre de Recursos Pedagògics del Baix Empordà, maig de 2008