Treballem els esports amb les noves tecnologies
índex
Sebastia Toledo , CEIP Sant Iscle Vidreres
Nivell: Ed. Infantil i CI Ed.Primària.
Camp: Imatge fixa
Àrees relacionades: Coneixement del medi, llengua, interdisciplinar
Programari: Jclic, Kid Pix, Word, Internet
Maquinari: Ordinador, projector
Entorn: Activitat d'aula

Aquesta activitat per si sola no és excessivament rellevant, però cal incloure-la en la setmana cultural que aquest curs l’hem destinada als esports i s’han preparat moltes activitats.

A nivell de treball Tic-Mav s’han visualitzat vídeos d’esports a l’edu3.cat a l’aula d’informàtica i també al canó vídeo, també han fet muntatges amb el kidpix. S’han realitzat fitxes en word relacionades amb els esports olímpics i d’aventura.

Els alumnes cercaven informació i imatges a internet i omplien les preguntes que s’havien preparat.
Al nostre centre volem treballar les TIC-Mav des de dues vessant: d’una banda com a reforç d’altres matèries i complement del currículum i de l’altra donant als alumnes unes einesi coneixements a nivell d’usuari en el treball amb les noves tecnologies.

Centre de Recursos Pedagògics de La Selva II, maig de 2008.