Pista de gel de Palafrugell
El 20 de desembre del 2006, l'escola Ceip Quermany de Pals i l'escola Ceip Torres Jonama de Mont-ras vam portar a terme una sortida conjunta a Palafrugell amb l'intenció d'intercanviar experiències i fomentar la convivència entre els nens/es de diferents poblacions.

Dins el marc de la Fira de Nadal a Palafrugell, es va instal.lar una pista de gel de 450m2 a la Plaça de Can Mario de Palafrugell. Els nens/es de les escoles tenien entrada i autocar gratuït a les instal.lacions de la pista de gel, amb lloguer de patins inclòs.

Els nens/es van gaudir molt de l'activitat, van disfrutar, jugar i conéixer un esport com és el patinatge. La valoració de la mainada va ser molt positiva tant per l'activitat en sí mateixa com pel fet de conèixer a diferents nens/es d'una altra escola. Engresquem que altres escoles s'ajuntin a gaudir d'una sortida com aquesta.

Més informació:

1 2 3

En aquesta activitat us hem volgut invitar a un recull de les fotos més divertides a la pista de gel de Palafrugell. Mireu-les i a veure si surten rialles per part vostra!!

CEIP Torres Jonama (Mont-ras) i CEIP Quermany (Pals) Abril 2007