Comprensió
lectora i foment de l'hàbit lector |
- ABEYÀ
LAFONTANA, Mercè. Competència
lectora i biblioteca escolar: una relació necessària. (Educació primària. Curs 2008-2009).
- ABRIL
FERRER, Carme. A
l'Institut tothom ensenya a llegir. Un model de comprensió
lectora. (ESO. Curs 2004-2005)
- BAYO
JUAN, Emilio. La
transformació dels hàbits de lectura i les
noves tecnologies. (Educació secundària.
Curs 2008-2009).
- BENET
PUGÈS, Roser. La
lectura expressiva a l'aula: una estratègia de descodificació
de textos per formar lectors lingüísticament
competents. (Educació secundària. Curs
2001-2002)
- CABRÉ
CASTELLVÍ, Núria. Les
estratègies metodològiques i els recursos
didàctics en la lectura de llibres a primer cicle
d'ESO. (ESO.
Curs 2005-2006)
- CLOS
BUSQUETS, Antoni. La pràctica lectora de literatura a l’escola. Contra la literatura infantil i juvenil.
(Cicle superior de primària i ESO. Curs
2008-2009)
- DOT
PADRÓS, Maria. Tu
ets diferent perquè llegeixes (Com la literatura
pot jugar un paper essencial en la formació dels
joves). (Educació secundària. Curs 2003-2004)
- GISBERT
SAGUÉS, Sílvia. La
lectura com a experiència educativa per a l'adquisició
de valors i el desplegament d'habilitats cognitives i social.
(ESO. Curs 1998-1999)
- MARTÍ
BERTRAN, Pere. Què
els fem llegir (Les lectures escolars i la interdisciplinarietat,
la diversitat, la interculturalitat i la coordinació
Primària-Secundària). (Educació
infantil, primària i ESO. Curs 1999-2000)
|
Educació
literària |
- AYENSA
PRAT, Eusebi. Recerca
i propostes per a una major presència literària
i videogràfica de la narrativa de Maria Àngels
Anglada a l'ensenyament secundari i al batxillerat. (Educació secundària. Curs 2006-2007)
- DELGADO
MERCADER, Josep Francesc. Guia
de literatura juvenil per a professorat de secundària
i per a la biblioteca escolar. (Educació secundària.
Curs 2005-2006)
- DUQUE
AMUSCO, Alejandro. Sensibilitat
poètica. Tractament insterdisciplinari de la poesia,
la pintura i la música, mitjançant els sistemes
multimèdia. (Educació secundària.
Curs 2005-2006)
- ECHAZARRETA
SOLER, Carmen. Literatura
a través del cine y cine gracias a la literatura. (Educació secundària. Curs 2002-2003)
- GARCIA
VILANOVA, Maria Mar. La
literatura, més que llibres. (ESO. Curs 2006-2007)
- GONZÁLEZ
ROVIRA, Francisco. Les
webquest a l'ensenyament de la literatura. (ESO. 2006-2007)
- LÓPEZ
ROBLES, Marta; RÀFOLS VIVES, Joana. Itineraris
humanístics per la literatura occidental a través
de les noves tecnologies. (ESO. Curs 2000-2001)
- MANRESA POTRONY, Mireia. Les obres literàries completes a secundària: del lector a la programació. (Educació secundària. Curs 2005-2006)
- ORMO
RUÍZ, Marta. Itineraris
lectors. Una proposta de guies de lectura en l'educació
secundària obligatòria. (ESO. Curs 2008-2009)
- RIUS
OLIVA, Lluís. Biblionet. (Educació secundària. Curs 2001-2002)
- SALA
CARBONELL, Alfred. Cent
cinquanta fragments de la literatura universal. (ESO.
Curs 2006-2007)
- SERRASOLSES
DOMÈNECH, Lluís. Els
clàssics de la literatura juvenil. Una aproximació
des de la crítica que il·lumini la lectura
formativa. (Educació primària i secundària.
Curs 2008-2009).
- TEBÉ
CASTELLÀ, Joan. Materials
per a l'ensenyament de la llengua i literatura catalanes
i la música com a elements transversals. (Educació
primària i secundària. Curs 2004-2005)
- VERDAGUER
AUTONELL, M. Teresa. Narrativa
juvenil a l'abast. Base de dades per fomentar l'autonomia
lectora dels alumnes i facilitar l'orientació al
professorat. (ESO i 1r de Batxillerat. Curs 2001-2002)
|
|
|