Agnès Vila

Dins d'aquesta pàgina personal podreu trobar material del
projecte educatiu per als alumnes amb malalties de llarga durada:

"Vine'm a veure"

Aquest material forma part d’un projecte d’estudi que l’autora està desenvolupant gràcies a una llicència d’estudis concedida pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

(DOGC  núm.: 3689 del 31.7.2002)

Aquest treball, en l'actualitat, es centra en l'estudi de la problemàtica dels alumnes en tractament oncològic.

En esta página personal podréis encontrar material del proyecto educativo para los alumnos con enfermedades de larga duración:

“Ven a verme”

Este material forma parte de un proyecto de estudio que la autora está desarrollando gracias a una licencia de estudios concedida por el Departamento de Enseñanza de la Generalitat de Cataluña.

(DOGC nº 3689 del 31.7.2002)

Este trabajo, en la actualidad, se centra en el estudio de la problemática de los alumnos en tratamiento oncològico.

On this page you can find material from the educational project for students with long-term illnesses:

"Come and visit us"

This material forms part of a research project which the author has been able to develop thanks to a study grant granted by the Generalitat of Catalonia.

(DOGC nº 3689 del 31.7.2002)

This work, at present, focuses on the study of students under oncological treatment