logo del Departament d'Ensenyament la Generalitat de Catalunya

Selecció de frases

Any Espriu. Presentació

Logo any EspriuLa frase seleccionada

"I un dia, tal vegada molt llunyà, ens trobarem, tu lliure i nosaltres lliures, en l'etern, immutable espai infinit. "

Any Espriu (1913-2013). Ens mantindrem fidels

Amb motiu de l’Any Espriu, en què es commemora els 100 anys del naixement de l’escriptor, s’obre aquesta pàgina on es recolliran els materials didàctics publicats pel Departament d’Ensenyament, propostes didàctiques de centres tant de primària com de secundària que tinguin com a eix la figura i l’obra de l’autor de Sinera, propostes de formació per al professorat, propostes de rutes literàries per a l’alumnat, propostes d’obres de teatre, propostes musicals sobre l’obra espriuana, les frases més significatives que va escriure el nostre autor... En definitiva, volem que  sigui un espai on el professional de l’ensenyament pugui trobar eines per acostar al seu alumnat l’obra d’un dels autors cabdals de la literatura catalana del segle xx.

Enllaços d'interès