Decret 171/2022, de 20 de setembre, d'ordenació dels ensenyaments de batxillerat.
DOIGC. Concreció i desenvolupament del currículum del batxillerat
RESOLUCIÓ ENS/1543/2013, de 10 de juliol, de l'atenció educativa a l'alumnat amb altes capacitats (DOGC núm. 6419, de 17.7.2013).
RESOLUCIÓ ENS/1544/2013, de 10 de juliol, de l'atenció educativa a l'alumnat amb trastorns de l'aprenentatge (DOGC núm. 6419, de 17.7.2013).
Certificat de l'alumnat dislèctic per al Tribunal Ordinari Específic (TOE) de les PAU, amb el procediment i la documentació que cal presentar a l'oficina d'Accés a la Universitat.
Vegeu l’apartat 1.5 "Matèries que es poden cursar a l’IOC" del DOIGC: Concreció i desenvolupament del currículum del batxillerat
El procés d’avaluació es regula en el capítol 4 del Decret 171/2022, de 20 de setembre, d'ordenació dels ensenyaments de batxillerat.
També podeu consultar l’apartat 5 "Avaluació d’alumnes de batxillerat" en el DOIGC: Concreció i desenvolupament del currículum de batxillerat.
ORDRE EDU/340/2009, de 30 de juny, de la relació de matèries de modalitat del batxillerat que es vinculen a les proves d'accés a la universitat. Aquesta ordre s’actualitzarà a la LOMLOE quan el Ministeri d’Educació i Formació Professional publiqui el Reial decret que reguli l’accés a la universitat per al juny de 2024.
Podeu consultar tota la normativa relativa a aquesta opció a l'apartat batxibac.