Publicacions

Ensenyaments artístics superiors

Organització dels ensenyaments artístics superiors

Aquests ensenyaments permeten desenvolupar les capacitats que possibiliten exercir professionalment en diversos camps dels àmbits artístics: art dramàtic, conservació i restauració de béns culturals, dansa, disseny i música.

Tenen una durada de quatre cursos i en finalitzar-los s'obté títol superior corresponent, equivalent a grau universitari a tots els efectes.

• Concerts finals

Durant els mesos de maig i juny de 2015, els estudiants d'interpretació i de direcció mostren les competències assolides en un concert final de la seva especialitat

ESMUC
  • Premis Josep Albert Mestre

L'alumna de l'ESDAP Cristina Subirachs amb el Treball final Körperturpis ha obtingut el Primer Premi en Estudis Superiors

Confederació d'Escoles d'Arts Plàstiques i Disseny

Número 36.
    Editorial: La rumba catalana, candidata a patrimoni cultural immaterial de la humanitat

Escola Superior de Música de Catalunya
  • Procés de creació d

Vídeo que recull tot el procés de creació de la bossa que trobareu al Saló de l'Ensenyament.

Escola d'Art i Superior de Disseny Josep Serra i Abella
  • Fòrums de Pedagogia 2015

Espais per presentar estratègies didàctiques, projectes, estudis i casos pràctics relacionats amb la docència de la música.

Centre Autoritzat de Grau Superior de Música Liceu
  • Centre de Documentació del Museu del Disseny

Fons de més de 20.000 documents relacionats amb les arts de l'objecte i el disseny.

Museu del Disseny de Barcelona

Proves específiques d'accés