Publicacions

Ensenyaments artístics superiors

Organització dels ensenyaments artístics superiors

Aquests ensenyaments permeten desenvolupar les capacitats que possibiliten exercir professionalment en diversos camps dels àmbits artístics: art dramàtic, conservació i restauració de béns culturals, dansa, disseny i música.

Tenen una durada de quatre cursos i en finalitzar-los s'obté títol superior corresponent, equivalent a grau universitari a tots els efectes.

• Concerts finals
    Durant els mesos de maig i juny de 2015, els estudiants d'interpretació i de direcció mostren les competències assolides en un concert final de la seva especialitat
    ESMUC
  • Workshops d
    Oberts a tothom, matrícula fins el 19 de juny de 2015
    Escola d'Art i Superior de Disseny Llotja
  • Natural History Collections

6 al 9 de maig de 2015. 2nd International Conservation Symposium-Workshop. Organitzat en col·laboració amb l'ESCRBCC

Centre de Restauració i Interpretació Paleontològica

Número 36.
    Editorial: La rumba catalana, candidata a patrimoni cultural immaterial de la humanitat

Escola Superior de Música de Catalunya
  • Procés de creació d

Vídeo que recull tot el procés de creació de la bossa que trobareu al Saló de l'Ensenyament.

Escola d'Art i Superior de Disseny Josep Serra i Abella
  • Fòrums de Pedagogia 2015

Espais per presentar estratègies didàctiques, projectes, estudis i casos pràctics relacionats amb la docència de la música.

Centre Autoritzat de Grau Superior de Música Liceu
  • Centre de Documentació del Museu del Disseny

Fons de més de 20.000 documents relacionats amb les arts de l'objecte i el disseny.

Museu del Disseny de Barcelona
  • Revista Unicum
    Descàrrega, tant en català com en castellà i a text complet, de tots els articles publicats a la revista Unicum, des del número 0 (any 2001) fins al número 12 (any 2013)
    Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Catalunya
  • Premis Josep Albert Mestre

L'alumna de l'ESDAP Cristina Subirachs amb el Treball final Körperturpis ha obtingut el Primer Premi en Estudis Superiors

Confederació d'Escoles d'Arts Plàstiques i Disseny
  • La cultura que passa

Del 21 d'abril al 12 de juny de 2015. Mostra de treballs i documents dels col·lectiu d'alumnes dels anys 40.
    Inauguració 21 d'abril de 2015

Escola d'Art i Superior de Disseny Llotja
  • Inscripció oberta als màsters de l

Oferta de cursos 2015/2016

ESMUC
  • Arts i Oficis: Ceràmica

En el transcurs de cada programa l'espectador entendrà les particularitats de l'ofici.

Televisió de Catalunya
  • Bauhaus Bücher

Números publicats, descarregables en .PDF.

Monoskop

Proves específiques d'accés