Publicacions

Ensenyaments artístics superiors

Organització dels ensenyaments artístics superiors

Aquests ensenyaments permeten desenvolupar les capacitats que possibiliten exercir professionalment en diversos camps dels àmbits artístics: art dramàtic, conservació i restauració de béns culturals, dansa, disseny i música.

Tenen una durada de quatre cursos i en finalitzar-los s'obté títol superior corresponent, equivalent a grau universitari a tots els efectes.

• Gira europea de l

25 d’abril de 20145, a la Trobada Internacional d’Orquestres al Palais des Sports du Touquet Paris-Plage. Dirigida per Georges Pelhivanian.

ESMUC
  • Concurs per intervenir la Plaça Assemblea de Catalunya

Aina Mitjans, Cristina Nacher i Eva Oliveras, alumnes de 4rt curs d'Estudis Superiors de Disseny i amb l'assesorament del professor Jordi Solé, han guanyat el concurs amb el projecte ARRELS.

Escola d'Art i Superior de Disseny Llotja
  • Beques FormARTE

Ajuts de formació i especialització en matèries culturals.

Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
  • Blanc Festival de disseny gràfic

L'alumne Damià Ramos presentarà el seu projecte final mua* al Blanc Festival de disseny gràfic.
    mua* és una guia afectiva-sexual per a persones amb síndrome de Down.

• Pàgina de l

Pàgina al Facebook amb informació d'activitats de l’escola, cursos, conferències, congressos, publicacions i d’altres informacions del camp professional de la conservació i la restauració.

Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Catalunya
  • Creativitat en Ceràmica

4 d'abril de 2014, conferència a càrrec de Xavier Mañosa, dissenyador i artista promotor dels nous conceptes innovadors.

Escola d'Art i Superior de Disseny Llotja
  • Premios "Buero"

Premis de teatre jove.
    Inscripció fins al 22 d'abril de 2014.

Fundación Coca-Cola
  • Tallers d
    Els estudiants de 4t curs dels Estudis Superiors de Disseny han col·laborat en el projecte de creació de cooperatives escolars a L'Hospitalet.
  • Lliçó inaugural a Olot

Dijous 17 d'octubre de 2013 a les 12:00, lliçó inaugural de Miguel Gallardo, dibuixant de còmics.

Escola d'Art i Superior de Disseny d'Olot
  • Nit Laus 2013

Adrià Gómez, alumne de 3r de grau en disseny gràfic, Laus de Bronze en categoria d'estudiant per Colònia Güell, tresor amagat.

Proves específiques d'accés

Qualitat