Fullets informatius

Circ

• Participació a 080 Barcelona Fashion Week

Complements de la desfilada de la dissenyadora Míriam Ponsa (col·lecció Dones mula) realitzats per l'alumnat del cicle formatiu de grau mitjà d'Artesania en Cuir.

Escola d'Art d'Igualada
  • Pla d

Alumnat del CFGM Atenció a persones en situació de dependència guanya un dels premis de FESCOOP

FESCOOP
  • C.H.O.I.R. Interregional Youth Meeting 2014

Del 8 al 18 d’agost de 2014, a Ochsenhauser. Representaran a Catalunya 17 estudiants de música dirigits per Gerard Ramos.

Ministerium für Wissenschaft Forschung und Kunst Baden-Württemberg
  • II Jornada Art i Disseny: de l

Realitzada el 20 de març de 2014, actualment està itinerant per Catalunya. Disponibles els vídeos i els roll-up dels projectes presentats.

• Premis concursos de prevenció 2014

Treballs premiats dels concursos de prevenció de riscos laborals 2014. Felicitats als guanyadors i guanyadores

Departament d'Empresa i Ocupació
    Fundación Prevent
  • Col·laboració Fundació Joan Miró - Escola Llotja
    Projecte comú per generar intercanvi d'idees i potenciar una sortida pràctica a les disciplines impartides a l'Escola.
    Escola d'Art i Superior de Disseny Llotja
  • Projecte integrat / obra final

Recursos per a l'elaboració del projecte integrat / obra final dels cicles formatius d'Arts i Disseny.

• La igualtat és un

La revista æQual del Departament d’Empresa i Ocupació es fa ressò de la implantació del CFGS Promoció d’igualtat de gènere el proper curs escolar

Servei d'Igualtat i Qualitat a les Empreses
    D. Empresa i Ocupació
  • Vistes al mar

Una mirada a la música catalana i als nostres músics.

• Per parlar de prevenció de riscos laborals

Segueix-los al twitter @treballcat, trobareu les novetats de seguretat i salut laboral, bones pràctiques, esdeveniments d’interès i materials

Seguretat i Salut Laboral
    Departament d'Empresa i Ocupació