Alsina, A (2015). El pensament matemàtic a l’educació infantil. Barcelona:Rosa Sensat
Llibre que descriu com els infants de 0 a 3 anys comencen a construir el seu pensament matemàtic a l'escola bressol. Conté es experiències dutes a terme a les Escoles Bressol Municipals de Girona
Geis, A (2016). Els menjadors de parvulari. Lleida: Pagés Editors
Tot el temps que els infants passen a l’escola ha de ser educatiu. L’autora dóna unes pautes d’actuació per aconseguir que el temps de menjador també ho sigui.
De Puig, I (2013). Pensem-hi!. Vic: Eumo Editorial
Programa adreçat a mestres i educadors d’escoles bressol que conté propostes per reforçar les habilitats del pensament en els infants de dos i tres anys.
Ferrer, I (2012). L’artesania de la comunicació. Diàleg, escolta i llenguatge a l’etapa 0-6. Barcelona: Graó
Una mirada sobre com entendre i abordar la comunicació i el llenguatge en l’etapa 0-6. El lector hi trobarà informació, reflexió i recursos pràctics.
Abad, J. Ruiz de Velasco, A (2012). El juego simbòlico. Barcelona: Graó
Llibre per descobrir l’univers dels jocs simbòlics, els seus significats, sentits, beneficis i possibilitats.
Pepper, j. Weitzman, E. (2007). Hablando nos entendemos los dos. Canadà: Martin Townsend
Guia il·lustrada, escrita per terapeutes del llenguatge, que mostra als pares i als educadors com ajudar als nens amb retard de llenguatge a través de les activitats quotidianes com l’hora del menjar o del bany.
Iturbe, X. (2015). Coeducar a l’escola infantil. Sexualitat, amistat i sentiments. Barcelona:Graó
Per aprofundir en les característiques de la sexualitat infantil, les seves conductes, desitjos i sentiments.
Generalitat de Catalunya (2008). Créixer amb tu. Els infants de 0 a 18 mesos (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya
Manual d’ajuda en l’etapa crucial i enriquidora de 0 a 18 mesos. Aquest guia vol ser una eina útil que acompanyi als pares en els primers mesos de la criança dels seus fills.
Generalitat de Catalunya (2005). Créixer amb tu. els infants de 18 a 36 mesos. Barcelona: Generalitat de Catalunya
Segona guia de “Créixer amb tu” que vol ser un suport a les famílies d’infants d’entre 18 i 36 mesos.
Paniagua, G. Palacios, J (2005). Educación infantil. Respuesta educativa a la diversidad. Madrid: Alianza Editorial
Pautes, estratègies i reflexions que ens poden ajudar a donar una resposta educativa adequada a tots els alumnes d’educació infantil