logo del Departament d'Ensenyament la Generalitat de Catalunya
El meu XTEC

Converses pedagògiques al Departament d'Ensenyament

Les converses pedagògiques tenen per objectiu que els docents de qualsevol etapa educativa, de centres públics o concertats, així com persones vinculades amb entitats col·laboradores del Departament d’Ensenyament, dialoguin sobre temes d’actualitat pedagògica fonamentals per a l’escola.

Cada conversa s’inicia amb una breu exposició del tema, per part d’un expert. A continuació, s’obre un espai de reflexió entre totes les persones que hi vulguin participar.

Les sessions tenen lloc el primer dijous de cada mes a la sala de plens del Departament d’Ensenyament de 17.30 h a 19 h.

Les converses es visualitzen en aquesta mateixa pàgina des de l’endemà de la seva realització.

Recull de totes les Converses

Vídeos de les converses

Vint-i-tresena conversa pedagògica

Observar i experimentar de 0 a 6 anys

Quin paper tenen l’observació i l’experimentació en l’aprenentatge i desenvolupament dels infants de 0 a 6 anys? Quin concepte tenim dels infants d’aquestes edats , del  seu aprenentatge, desenvolupament i  sobre com construeixen coneixements?  Quin paper tenim el professorat en aquest procés? Quins recursos materials i metodològics utilitzem? Quins vincles creem amb les famílies per establir continuïtats en tot aquest procés?

De tot això i més en parlarem amb:

M. Rosa Terradellas. Professora dels estudis de grau d’educació infantil a la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona.

Dolors Farrés. Directora de l’Escola bressol Municipal “L’Olivera” de Girona.

Anna M. Nadal. Directora del Centre d’Educació Infantil i Primària “Bosc de la Pabordia” de Girona

Dijous, 14 de maig a les 17:30h, a la sala de plens del Departament d'Ensenyament.

Inscripció tancada

Converses pedagògiques realitzades. Curs 2014-2015

Conversa Data Títol
Vint-i-tresena  14 de maig de 2015