Presentació

El CESIRE és un Centre de Recursos Pedagògcs Específicsde Suport a la Innovació i la Recerca Educativa. La seva finalitat és conèixer la recerca en didàctica i educació per promoure i difondre els resultats i adequar-los a les necessitats del professorat. També dissenya i difon activitats i recursos que ajudin al professorat en la seva tasca innovadora.

Avda. de les Drassanes, 10
cesire@xtec.cat

• Imprimint la teva imaginació!

Jornada de tendències i presentació de la tecnología 3D per a l’ús didàctic. En aquesta jornada es presentaran un ventall d’activitats i continguts que es poden treballar i relacionar en el dia a dia a l’aula. ((19 de febrer de 2015 - 17 h a 20 h -Auditori del Parc Tecnològic del Vallès)

CESIRE - Tecnologia
  • I Prova Cangur per a Educació Primària

La prova es convoca per al proper 19 de març amb dos nivells (5è i 6è de primària) i es podrà realitzar als propis centres. Inscripció oberta fins al 2 de març

CESIRE - Matemàtiques
  • IV Jornada per a docents de llengua i literatura a secundària

El  proper 31 de gener de 2015 es parlarà del paper de  la llengua oral a les aules de secundària. La llengua oral és una eina cabdal  per al docent a l'aula

CESIRE - Llengües
  • Webs al Punt.cat

La fundació puntCat organitza un concurs de creació de webs de temàtica lliure adreçat a alumnat de secundària

• Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l

Aquesta fira vol ser una mostra dels projectes i els treballs realitzats per l'alumnat en el marc d'aquest programa (CosmoCaixa - 31/1/2015 - 9:30 a 13:30 - Oberta a tot el públic)

CESIRE - Tecnologia
  • Taller "Disseny d

El taller treballarà el disseny, implementació i avaluació de ILS (Inquiry Learning Spaces), utilitzant la metodologia de la indagació, l'ús intensiu de laboratoris online i l'eina d'autor de Graasp del projecte europeu GoLab

CESIRE
  • Dissabte transfronterer de les matemàtiques a l

Activitat oberta als centres d'ensenyament de l'Alt Empordà i comarques properes, així com a centres de la Catalunya Nord, dirigida a estudiants de secundària. (7-2-2015)

CESIRE - Matemàtiques
  • Una tarda amb... - Atreveix-te!

Un parell de cicles dissenyats per l'ICE de la UAB amb la voluntat d’actualitzar la mirada que els docents tenim sobre les ciències, la llengua i la matemàtica

Àmbits

Científic i Medi