Presentació

El CESIRE és un Centre de Recursos Pedagògcs Específicsde Suport a la Innovació i la Recerca Educativa. La seva finalitat és conèixer la recerca en didàctica i educació per promoure i difondre els resultats i adequar-los a les necessitats del professorat. També dissenya i difon activitats i recursos que ajudin al professorat en la seva tasca innovadora.

Avda. de les Drassanes, 10
cesire@xtec.cat

• Dissabte transfronterer de les matemàtiques a l

Activitat oberta als centres d'ensenyament de l'Alt Empordà i comarques properes, així com a centres de la Catalunya Nord, dirigida a estudiants de secundària. (7-2-2015)

CESIRE - Matemàtiques
  • Una tarda amb... - Atreveix-te!

Un parell de cicles dissenyats per l'ICE de la UAB amb la voluntat d’actualitzar la mirada que els docents tenim sobre les ciències, la llengua i la matemàtica

CESIRE
  • Webs al Punt.cat

La fundació puntCat organitza un concurs de creació de webs de temàtica lliure adreçat a alumnat de secundària