• El circ. Moodle senzill per temes accessible i adaptat
    Centre: Escola El Margalló, Escola Frederic Mistral, CEE Esperança i CEE Concha Espina
    Població: Vilanova i la Geltrú, L'Hospitalet de Llobregat, Lleida i Barcelona
    Nivell educatiu: Cicle inicial
    Àrea/Matèria: Interdisciplinar

Aquest moodle senzill per temes conté 12 materials TAC interdisciplinaris relacionats amb el món del circ. Pot treballar-se tant en aquest entorn com de manera independent.

Està adreçat a l’alumnat del cicle inicial de primària de l’escola inclusiva.

Les activitats que es realitzen set activitats amb diferents metodologies de treball:

• Individuals: Quadern virtual: Benvingut al circ!Jclic: El circArt al circ

• Col·laboratives: Materials per a la PDI: un projecte dividit en 4 parts: el circ, animals del circ, música al circ i el món del circ

Amb la PDI es treballen activitats d’anglès (vocabulari d’animals, d’oficis...) i matemàtiques (numeració, operacions, laberints, classificacions, operacions, càlcul mental, relacions...). També hi ha activitats de plàstica i d’educació física.