• L'univers i el sistema solar
    Centre: Institut Júlia Minguell
    Població: Badalona (Barcelona)
    Nivell educatiu: Primer d'ESO
    Àrea/Matèria: Ciències naturals, tecnologies, matemàtiques, llengües

A partir del treball en ciències naturals sobre l'univers es planteja un projecte interdiscipinar coordinat a travésde la web. Aquest web té una doble funció: és on el professorat va posant les propostes de treball per a l'alumnat relacionada amb la seva àrea, i també és on es pengen els diferents treballs que van elaborant els alumnes.

A final del segon trimestre es va fer l'exposició i es va convidar a les famílies de l'alumnat. Mentre al passadís diferents grups mostraven la presentació de diapositives sobre cada astre, altres alumnes explicaven a les aules el treball de construcció dels planetes, la conclusió de l'enquesta sobre l'univers i descobriments fets amb el programa Stellarium.