Coeducació

Orientació professional i acadèmica

Per saber-ne més

Enllaços d'interès

1. NOUS VALORS PER A UNA NOVA SOCIETAT: Article escrit per Montse Gatel,  Presidenta de l'Institut Català de Dones a social.cat.
  2. OBSERVATORI DE LES DONES EN ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ.
  3. Web Eulàlia Lledò
  4. ASSOCIACIÓ COEDUCACCIÓ.
  5. BLOG D'EDUCACIÓ AFECTIVOSOCIAL. Rosa Sanchís.
  6. EDUCACIÓ AFECTIVA I SEXUAL
  7. Re)IMAGINA'T. 4ª Edició del concurs Fem un spot no sexista, adreçat a l'alumnat de Secundària.
    Organitza: Observatori de les Dones en els Mitjans de comunicació i Drac Màgic.
  8. CURTS EN FEMENÍ
  9. CENTRE DONA I LITERATURA.UNIVERSITAT DE BARCELONA
  10. ATLES MUNDIAL DE LA IGUALTAT DE GÈNERE EN L'EDUCACIÓ
  11. EL CIENTÍFIC DIBUIXAT. Llibre que recull una selecció dels 250 dibuixos fets per nois i noies catalans
  12. BLOCS DE CENTRES
  13. OBSERVATORI DE LA IGUALTAT. UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI
  14. DEFENSORIA PARA A LA IGUALDAD DE MUJERES Y HOMBRES DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA D'EUSKADI.
  15. TRANSVERSALIA. Espai de treball artístic interdisciplinar per a la reflexió a l'aula.
  16. SET-Routes. Xarxa paneuropea de dones científiques, d’estudiants, de directors d’institut, que treballen en algunes de les àrees més avançades de ciència.
  17. DONES I IMMIGRACIÓ
  18. HOMBRES POR LA IGUALDAD. Ayuntamiento de Jerez. hombres.sygenero@aytojerez.es
  19. WEB EDUCATIVA D'AMNISTIA INTERNACIONAL.
  20. OBSERVATORI DELS DRETS SEXUALS I REPRODUCTIUS.
  21. PANDORA, EL PORTAL DEL LA DONA EN L'ANTIGUITAT. Web elaborat per Manel García Sánchez, professor de Filosofia de l'IES Montserrat Roig de Terrassa.
  22. ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES DE GAIS I LESBIANES.
  23. INSTITUT EUCLIDES. PINEDA DE MAR. LES DONES TAMBÉ HI SOM
  24. PUBLICACIONS DEL DEPARTAMENT DE CULTURA I MITJANS DE COMUNICACIÓ. Dones i feminismes, bibliografia selectiva. Cultura gai, lèsbica i transexual.
  25. DEPARTAMENT DE GOVERNACIÓ I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES. Polítiques per a la Igualtat d'Oportunitats
  26. CENTRE DE DOCUMENTACIÓ DE L'INSTITUT CATALÀ DE LES DONES. Suport i recursos per a l'alumnat que realitzi treballs de recerca sobre temes de gènere.
  27. CENTRE DE CULTURA DE DONES FRANCESCA BONNEMAISON.
  28. DONES. Pàgina de l'Ajuntament de Barcelona i del Centre d'Informació i Recursos per les Dones.
  29. DEPARTAMENT D'ECONOMIA I CONEIXEMENT Altres dones de ciència rellevants
  30. WWW.LAINDEPENDENT.CAT. Agència de Notícies amb Visió de Gènere de parla catalana: info@laindependent.cat, 629.283.240 o 616.449.629