L'Impuls de la lectura

Jornades i actes literaris

Activitats sobre el còmic

Jornades territorials

Materials de formació de l'Impuls de la Lectura (ILEC)

Materials de formació ILEC

Altres formacions

Eines per al professorat

Materials de reflexió

Materials didàctics

Revistes

Seleccions bibliogràfiques

Pràctiques

Aula

Des de la biblioteca

Premis i concursos

Enllaços

Enllaços de referència

L'Impuls de la lectura

El Departament d'Ensenyament participa en el Pla Nacional de Lectura presentat pel Govern de la Generalitat establint com a objectiu estratègic la millora de l'èxit escolar de tot l'alumnat. I ho fa potenciant la lectura sistemàtica en totes les àrees i matèries del currículum al llarg de tota l'escolaritat bàsica per augmentar la competència comunicativa i lingüística i el desenvolupament de l'hàbit lector dels infants i joves, sense oblidar que la competència lectora és la base de molts aprenentatges i un requisit per participar amb èxit en bona part dels àmbits de la vida adulta.

En aquest espai el professorat trobarà adreces d'interès, orientacions, recursos, materials didàctics i bones pràctiques, perquè incorpori i sistematitzi estratègies lectores com a eix vertebrador dels aprenentatges.

Més informació                                                                                 Contacte: sial@xtec.cat

Novetats

• Ja es pot consultar l'oferta formativa per al professorat per al curs 2014-2015. El període d'inscripció previst és del 15 al 28 de setembre 2014.

• Converteix la teva escola en Ambaixadora de la Setmana

La 32a edició se celebrarà del 5 al 14 de setembre de 2014 a l'Avinguda de la Catedral de Barcelona

Associació d'Editors en Llengua Catalana
  • Mapa de les fires del llibre de Catalunya 2014

Publicació que recull les fires del llibre que se celebraran a Catalunya durant el 2014. Té l'objectiu d'acostar-les al públic i de fer visible el llibre en català i aranès.

Institut Català de les Empreses Culturals. Departament de Cultura

Document de referència