• El català, llengua d

Opuscle de l'exposició El català, llengua d'Europa que mostra la vitalitat de la llengua catalana  en el marc de les llengües d’Europa.

Direcció General de Política Lingüística
  • 1a Fira de Llengües Romàniques

L'objectiu és facilitar la trobada d'alumnes de diferents centres del Departament d'Ensenyament i de l'Acadèmia de Montpeller, per tal que, mitjançant jocs i activitats participatives, posin en pràctica la intercomprensió.

Fort de Bellarguarda. El Portús

20 de maig de 2014

• Pere Calders, fets i paraules. Una proposta didàctica de llengua oral per als alumnes de secundària

Dòria, Elisabeth; Sánchez, Maria José

Material que proposa la realització d’un programa de ràdio a partir del coneixement de l’obra i la vida de Pere Calders.

Dossier per a l'alumnat         Guia didàctica i solucionari

• Jornada pedagògica Tricentenari 1714-2014. Inscripció

Dia 15 de maig de 2014 al Museu d'Història de Barcelona.MUHBA. Plaça del Rei, s/n. Sala Martí l'Humà.

Obert el període d'inscripció per als assistents del 15 de febrer al 30 d'abril de 2014.

• Unitat didàctica i activitats sobre la Guerra de Successió a Catalunya

Proposta d’activitats sobre la Guerra de Successió a Catalunya mitjançant textos en les llengües romàniques que es treballen a Euromania (català, occità, castellà, francès, italià, portuguès i romanès).

Unitat didàctica en PDF

Versió digitalizada de la unitat didàctica

Activitats JClic

Anna Gil, Anna Mora, Jordi Ortiz i Roger Petit