Llengües

Novetats

• Ja es pot consultar l'oferta formativa per al professorat per al curs 2014-2015. El període d'inscripció previst és del 15 al 28 de setembre 2014.

• Premis eTwinning 2015

Informació per a participar en les convocatòries de premis estatals i europeus eTwinning 2015

Servei Nacional de Suport eTwinning
  • Llengua i cultura occitanes. Nova matèria en modalitat d

L'Institut Obert de Catalunya (IOC) ofereix, per al curs acadèmic 2014-2015, la matèria optativa quadrimestral de Llengua i cultura occitanes per a 1r i 2n de batxillerat en la modalitat d'educació a distància. Els centres educatius ordinaris de batxillerat poden fer oferta d’aquesta matèria en la modalitat d’educació a distància, a través de l’Institut Obert de Catalunya.

Més informació (matèries optatives de 1r i 2n)

IOC
  • El català, llengua d

Opuscle de l'exposició El català, llengua d'Europa que mostra la vitalitat de la llengua catalana  en el marc de les llengües d’Europa.

Direcció General de Política Lingüística
  • Convocatòria de 100 places per al curs 2014-2015 d'estades professionals en centres educatius d'Alemanya, Àustria, França, Itàlia, Regne Unit i Suïssa, per a professorat de llengües estrangeres o professorat d'altres disciplines que imparteixi classes en llengua estrangera.

Presentació de sol·licituds fins al 23 de juliol de 2014.

Text oficial de la convocatòria

Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
  • Model de Parlament Europeu

Programa de debat per a joves que té com a objectius fomentar la consciència de ciutadania europea i fer que coneguin per pròpia experiència com funciona un parlament.

Està adreçat a alumnes de 1r de Batxillerat i 1r de Cicles Formatius de grau mitjà.

Oberta la inscripció de la fase escolar per a l'edició 2014-2015 fins al 14 de novembre de 2014

Fundación San Patricio
  •  Educational cooperation. EU-Study Visit 2014

Blog de suport a la Visita d'Estudi de 2014.

• Unitat didàctica i activitats sobre la Guerra de Successió a Catalunya

Proposta d’activitats sobre la Guerra de Successió a Catalunya mitjançant textos en les llengües romàniques que es treballen a Euromania (català, occità, castellà, francès, italià, portuguès i romanès).

Unitat didàctica en PDF

Versió digitalizada de la unitat didàctica

Activitats JClic

Anna Gil, Anna Mora, Jordi Ortiz i Roger Petit