• 1a Fira de Llengües Romàniques

L'objectiu és facilitar la trobada d'alumnes de diferents centres del Departament d'Ensenyament i de l'Acadèmia de Montpeller, per tal que, mitjançant jocs i activitats participatives, posin en pràctica la intercomprensió.

Fort de Bellarguarda. el Portús

20 de maig de 2014

• Shaping the Way We Teach English

Curs online (MOOC) de cinc setmanes de durada d'actualització pedagògica en l'ensenyament de l'anglès.

Inscripcions obertes. El curs s'inicia el 17 d’abril de 2014

Departament d'Estat dels Estats Units i University of Oregon
  • Pere Calders, fets i paraules. Una proposta didàctica de llengua oral per als alumnes de secundària

Dòria, Elisabeth; Sánchez, Maria José

Material que proposa la realització d’un programa de ràdio a partir del coneixement de l’obra i la vida de Pere Calders.

Dossier per a l'alumnat         Guia didàctica i solucionari

• Unitat didàctica i activitats sobre la Guerra de Successió a Catalunya

Proposta d’activitats sobre la Guerra de Successió a Catalunya mitjançant textos en les llengües romàniques que es treballen a Euromania (català, occità, castellà, francès, italià, portuguès i romanès).

Unitat didàctica en PDF

Versió digitalizada de la unitat didàctica

Activitats JClic

Anna Gil, Anna Mora, Jordi Ortiz i Roger Petit
  • Jornada pedagògica Tricentenari 1714-2014. Inscripció

Dia 15 de maig de 2014 al Museu d'Història de Barcelona.MUHBA. Plaça del Rei, s/n. Sala Martí l'Humà.

Obert el període d'inscripció per als assistents del 15 de febrer al 30 d'abril de 2014.

Directe a...