• Mapa de les fires del llibre de Catalunya 2014

Publicació que recull les fires del llibre que se celebraran a Catalunya durant el 2014. Té l'objectiu d'acostar-les al públic i de fer visible el llibre en català i aranès.

Institut Català de les Empreses Culturals. Departament de Cultura
  • VII Jormada: El Còmic una eina pedagògica

Adreçada al professorat de primària i secundària. La Jornada, emmarcada dins dels actes del 32è Saló del Còmic, consta d'una sessió de conferències i la possibilitat de fer una visita guiada pel Saló per al professorat en grups separats.

15 de maig de 2014 a la Fira de Barcelona (Montjuïc)

Horari:

Visita guiada secundària: de 15 a 16h

Visita guiada primària: de 16 a 17h

Conferències: de 17 a 20h

Inscripció del 12 de març fins al 5 de maig de 2014

Més informació i programa

Ficòmic i Departament d'Ensenyament
  • 32è Saló del Còmic: Activitats per a l

1) Visita al Saló del Còmic per a grups escolars. La visita es pot fer dijous dia 15 i divendres dia 16 d'abril de 10 a 17 h. Cal fer inscripció prèvia enviant un correu a pedagogia@ficomic.com i fer-hi constar com a assumpte VISITA GRUPS ESCOLARS.

2) Taller de còmic organitzat per l’Escola JOSO. Centre de Còmics i Arts Visuals. Cal fer inscripció prèvia enviant un correu a pedagogia@ficomic.com i fer-hi constar com a assumpte TALLER DE CÒMIC.

Ficòmic i Departament d'Ensenyament
  • Jornades formatives Projecte BWR

Consorci el far i Departament d'Ensenyament
  • Pere Calders, fets i paraules. Una proposta didàctica de llengua oral per als alumnes de secundària

Dòria, Elisabeth; Sánchez, Maria José

Material que proposa la realització d’un programa de ràdio a partir del coneixement de l’obra i la vida de Pere Calders.

Dossier per a l'alumnat         Guia didàctica i solucionari

• Lliurament de treballs del Concurs El Gust per la Lectura 2014

Del 8 al 30 d'abril de 2014 estarà oberta al portal de centres l'aplicació per formalitzar el lliurament dels treballs presentats al XIX Concurs El Gust per la Lectura.

Instruccions per al lliurament dels treballs

Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístic. Departament d'Ensenyament
  • Jornada pedagògica Tricentenari 1714-2014. Inscripció

Dia 15 de maig de 2014 al Museu d'Història de Barcelona.MUHBA. Plaça del Rei, s/n. Sala Martí l'Humà.

Obert el període d'inscripció per als assistents del 15 de febrer al 30 d'abril de 2014.

• III Concurs Escolar Saló del Còmic: Catalunya, passat i futur

Es convoca el III Concurs de creació de còmics del Saló del Còmic adreçat a alumnes de cicle mitjà i cicle superior d'educació primària, ESO i ensenyament postobligatori. Els textos es poden presentar en català, occità o en les altres llengües curriculars.
    La data límit d’admissió de treballs és el dia 11 d'abril de 2014
    Informació i bases del concurs

Ficomic i Departament d'Ensenyament
  • Juga per la igualtat

Campanya de sensibilització per promoure la transmissió als infants dels valors de la igualtat d’oportunitats entre homes i dones a través del temps de joc

Institut Català de les Dones
  • Exposició País d

L'exposició és un recorregut pel sentit cabalístic de l'obra de Salvador Espriu D'una vella i encerclada terra, una cantata escènica amb música de Manuel Valls i textos del poeta.

Del 15 d'octubre de 2013 al 20 de juny de 2014

Lloc: CMU Ramon Llull, carrer Urgell, 187 de Barcelona (dins del recinte de l'Escola industrial)

Col·legi Major Universitari Ramon Llull

D'interès