• Learn English Teens: Online materials especially created for teenagers

Taller adreçat al professorat d'anglès de secundària en general.

Dia: 6 de maig de 16,30 a 18,30 h a Barcelona

British Council
  • Lliurament de premis del 4t  Concurs de Teatre Shakespeare de Trinity College London

El 21 d'abril es va fer el lliurament de premis del concurs de teatre en anglès després que els tres centres finalistes representessin l'obra de Shakespeare A Midsummer's Night Dream al Centre Cultural de la Farinera del Clot a Barcelona.

Centre guanyador: ESC Cor de Maria de Mataró

Finalistes: ESC SEK de La Garriga i  INS Joanot Martorell de Esplugues de Llobregat

Trinity College London
  • II Trobada Pedagògica al Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya

Emmarcada dins dels actes del XXXI Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya de Mollerussa. Adreçada a mestres i professors.

Dia: 25 d'abril de 2015   Lloc: L'Amistat de Mollerussa

Programa  |  Inscripció fins al 23 d'abril de 2015

Clijcat i Departament d'Ensenyament
  • Jornada "Vent d

Adreçada a professorat de secundària.

Data: 23 de maig de 2015

Lloc: Casa de la Paraula. c/ Prat, núm. 4, Santa Coloma de Farners

Inscripció fins al 8 de maig.

Servei Educatiu Selva I
  • Vintè aniversari del Concurs El Gust per la Lectura

Pàgina commemorativa dels 20 anys del concurs El gust per la Lectura. Conté la història gràfica del concurs i altres informacions

• Conferència Lectura en pantalles

Conferència que planteja alguns interrogants sobre la lectura de textos electrònics i reflexiona sobre com es pot atendre des del centre.

• Concours Lumière

En el marc de 2015, any internacional de la llum i tecnologies basades en la llum, la Commission de l’Europe de l’Ouest Fédération internationale des professeurs de français organitza la quarta edició del concurs de creació de vídeo i de producció en llengua francesa i proposa als alumnes i estudiants europeus realitzar un treball sobre el tema següent: la llum!

Convocatòria, reglament, full de participació.

Termini de lliurament de treballs: de l'1 d'octubre al 30 d'abril de 2015

• The Cambridge Experience Barcelona 2015

Inscripció oberta per la jornada de formació dirigida a professorat d'anglès de primària, secundària obligatòria i batxillerat.

Dia: 16 de maig de 2015. Barcelona

Cambridge University Press
  • II Jornada d

Sota el lema Transversalitat i Innovació, Blanquera ofereix una jornada dirigida a mestres i professorat d’anglès de tots els nivells educatius.

Data: Dimarts, 28 d’abril de 2015

Lloc: Auditori Cardenal Jubany. Blanquerna – URL. Carrer Císter, 34 de Barcelona.

Inscripcions abans del 21 d'abril.

Blanquerna-URL
  • Persuasive writing

Conferència en la qual s'analitzaran estratègies per a l'impuls de l'escriptura en llengües estrangeres. Activitat adreçada a docents del cicle superior de primària, secundària i batxillerat.

Dia: 7 de maig de 2015 de 17.00 a 19.00h

Lloc: INS Antoni de Martí i Franquès. C. Enric d'Ossó, 3 (Tarragona)

Inscripció fins al 7 de maig

Oxford University Press
  • Conferència "La immersió avui. Materials per a la reflexió i per a l

Té com a finalitat presentar dos recursos adreçats al profesorat que està aplicant estratègies d’immersió lingüística a les aules: una eina de diagnosi i  el recurs Enrola't. per treballar la llengua oral als cicles mitjà i superior de primària.

Recull d'experiències dels centres d'educació secundària sobre el temps de lectura.

• Projectes iEARN Pangea 2014-2015

Projectes col·laboratius per al curs 2014-2015 adreçats a tots els nivells educatius. Oberta la inscripció

iEARN Pangea