• European Youth Event (EYE) 2016

Propera convocatòria de la Trobada de la Joventut Europea (European Youth Event, EYE) que se celebra els dies 20 i 21 de maig de 2016 al Parlament Europeu (Estrasburg). El termini d'inscripció s'obre dimecres, 7 d'octubre de 2015, a les 12.00 hores a www.eye2016.eu

Parlament Europeu
  • Avaluació de l

Ja estan disponibles la informació i els instruments d’avaluació que s’apliquen als alumnes que han assistit a les aules d’acollida durant el curs 2014-2015. Entrada de dades a l'aplicació de 2 de juny i el 15 de juliol de 2015

El nostre país ha estat sempre un país d'acollida, obert i emprenedor, i, en general, l'escola ha sabut estar a l'alçada de les exigències socials i fer una aportació important a la comunicació, a la convivència, a la identitat i a la cohesió social.

Aquest espai de Llengua i literatura, de comunicació, de convivència i de cohesió social és una aportació i una col•laboració dinàmica i compartida que vol ajudar a tots els professionals en aquest important repte educatiu.