• Dramatúrgies breus, de fàcil representació en els centres, inspirades en el món espriuà adreçades a les noves generacions.

Data: 20 d’octubre de 2014, a les 19 h, a l’Institut del Teatre de Barcelona. (Plaça Margarida Xirgu,s/n.)

Cal confirmació de l'assistència al correu electrònic protocol.ensenyament@gencat.cat o al telèfon 93 400 69 64.

Departament d'Ensenyament i Diputació de Barcelona
  • Ajuts per a projectes de millora de l

Convocatòria de projectes educatius de millora de l'aprenentatge amb d'altres comunitats autònomes.

Termini: del 4 al 18 d'octubre de 2014

Instruccions  Guia de la convocatòria

• Voltem pel món

Activitat col·laborativa en línia al voltant de les competències comunicatives i digitals per a alumnat novingut.

Inscripció fins al 30 d'octubre de 2014

• Educació intercultural

Nou apartat que dóna resposta a l'exigència de preparar a la ciutadania perquè pugui desenvolupar-se en una societat plural i democràtica

• Mapa de les fires del llibre de Catalunya 2014

Publicació que recull les fires del llibre que se celebraran a Catalunya durant el 2014. Té l'objectiu d'acostar-les al públic i de fer visible el llibre en català i aranès.

Institut Català de les Empreses Culturals. Departament de Cultura
  • Taller a càrrec del Sr. Damian O'Donovan on es tractaran exemples pràctics procedents de textos reals amb una varietat de tasques i metodologies per a la millora de la competència escrita en anglès de l’alumnat.

Activitat en llengua anglesa dirigida al professorat de les diferents etapes educatives i àrees curriculars amb un nivell mínim d'anglès corresponent al B2.

Dia: 14 d’octubre 2014 de 16 a 21 h

Lloc: ST de Barcelona Comarques al carrer Casp 15, Barcelona

Inscripció

Trinity College London
  • Convocatòria Premis Nacionals eTwinning 2015

Oberta la convocatòria de Premis Nacionals eTwinning 2015 per a projectes realitzats total o parcialment durant el curs 2013-2014. Presentació de sol·licituds del 7 d'octubre fins al 6 de novembre de 2014.

Com en l'anterior convocatòria, un dels requisits és haver obtingut el Segell de Qualitat en el projecte que es presenta a premi.

• Projectes iEARN Pangea 2014-2015

Projectes col·laboratius per al curs 2014-2015 adreçats a tots els nivells educatius. Oberta la inscripció

iEARN Pangea
  • Model de Parlament Europeu

Programa de debat per a joves que té com a objectius fomentar la consciència de ciutadania europea i fer que coneguin per pròpia experiència com funciona un parlament.

Està adreçat a alumnes de 1r de Batxillerat i 1r de Cicles Formatius de grau mitjà.

Oberta la inscripció de la fase escolar per a l'edició 2014-2015 fins al 14 de novembre de 2014

Fundación San Patricio