• The Cambridge Experience Barcelona 2015

Inscripció oberta per la jornada de formació dirigida a professorat d'anglès de primària, secundària obligatòria i batxillerat.

Dia: 16 de maig de 2015. Barcelona

Cambridge University Press
  • Persuasive writing

Conferència en la qual s'analitzaran estratègies per a l'impuls de l'escriptura en llengües estrangeres. Activitat adreçada a docents del cicle superior de primària, secundària i batxillerat.

Dia: 7 de maig de 2015 de 17.00 a 19.00h

Lloc: INS Antoni de Martí i Franquès. C. Enric d'Ossó, 3 (Tarragona)

Inscripció fins al 7 de maig

Oxford University Press
  • Conferència "La immersió avui. Materials per a la reflexió i per a l

Té com a finalitat presentar dos recursos adreçats al profesorat que està aplicant estratègies d’immersió lingüística a les aules: una eina de diagnosi i  el recurs Enrola't. per treballar la llengua oral als cicles mitjà i superior de primària.

• Concours Lumière

En el marc de 2015, any internacional de la llum i tecnologies basades en la llum, la Commission de l’Europe de l’Ouest Fédération internationale des professeurs de français organitza la quarta edició del concurs de creació de vídeo i de producció en llengua francesa i proposa als alumnes i estudiants europeus realitzar un treball sobre el tema següent: la llum!

Convocatòria, reglament, full de participació.

Termini de lliurament de treballs: de l'1 d'octubre al 30 d'abril de 2015