• Assumim reptes, modelem junts l

Jornada de reflexió, debat i presentació d'experiències sobre la utitlizació pedagògica del projecte Espurn@.

Dia: 23 de maig. Barcelona.

ICE de la UAB i Departament d'Ensenyament
  • Vintè aniversari del Concurs El Gust per la Lectura

Pàgina commemorativa dels 20 anys del concurs El gust per la Lectura. Conté la història gràfica del concurs i altres informacions

Recull d'experiències dels centres d'educació secundària sobre el temps de lectura.

• Conferència "La immersió avui. Materials per a la reflexió i per a l

Té com a finalitat presentar dos recursos adreçats al profesorat que està aplicant estratègies d’immersió lingüística a les aules: una eina de diagnosi i  el recurs Enrola't. per treballar la llengua oral als cicles mitjà i superior de primària.