• European Youth Event (EYE) 2016

Propera convocatòria de la Trobada de la Joventut Europea (European Youth Event, EYE) que se celebra els dies 20 i 21 de maig de 2016 al Parlament Europeu (Estrasburg). El termini d'inscripció s'obre dimecres, 7 d'octubre de 2015, a les 12.00 hores a www.eye2016.eu

Parlament Europeu
  • Avaluació de l

Ja estan disponibles la informació i els instruments d’avaluació que s’apliquen als alumnes que han assistit a les aules d’acollida durant el curs 2014-2015. Entrada de dades a l'aplicació de 2 de juny i el 15 de juliol de 2015

• Word Mobility City Project

Activitat adreçada als joves que els ha de permetre saber localitzar qualsevol punt de la ciutat, tot combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les darreres tecnologies. Oberta la inscripció per a les diferents seus catalanes ( Barcelona i Manresa).

Equip Lacenet
  • Vintè aniversari del Concurs El Gust per la Lectura

Pàgina commemorativa dels 20 anys del concurs El gust per la Lectura. Conté la història gràfica del concurs i altres informacions

Recull d'experiències dels centres d'educació secundària sobre el temps de lectura.