• Lliurament de premis del 4t  Concurs de Teatre Shakespeare de Trinity College London

Representació oberta al públic escolar de l'obra de Shakespeare A Midsummer's Night Dream a càrrec dels alumnes dels tres centres finalistes del concurs anual de teatre en anglès. En aquest acte també es lliuraran els premis corresponents.

Lloc: Centre Cultural de la Farinera del Clot

Dia: 21 d'abril de 2015 a les 17:30

Contacte per assistir com a públic

Trinity College London
  • II Trobada Pedagògica al Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya

Emmarcada dins dels actes del XXXI Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya de Mollerussa. Adreçada a mestres i professors.

Dia: 25 d'abril de 2015   Lloc: L'Amistat de Mollerussa

Programa  |  Inscripció fins al 23 d'abril de 2015

Clijcat i Departament d'Ensenyament
  • Jornada "Vent d

Adreçada a professorat de secundària.

Data: 23 de maig de 2015

Lloc: Casa de la Paraula. c/ Prat, núm. 4, Santa Coloma de Farners

Inscripció fins al 8 de maig.

Servei Educatiu Selva I
  • Vintè aniversari del Concurs El Gust per la Lectura

Pàgina commemorativa dels 20 anys del concurs El gust per la Lectura. Conté la història gràfica del concurs i altres informacions

• Conferència Lectura en pantalles

Conferència que planteja alguns interrogants sobre la lectura de textos electrònics i reflexiona sobre com es pot atendre des del centre.

• Concours Lumière

En el marc de 2015, any internacional de la llum i tecnologies basades en la llum, la Commission de l’Europe de l’Ouest Fédération internationale des professeurs de français organitza la quarta edició del concurs de creació de vídeo i de producció en llengua francesa i proposa als alumnes i estudiants europeus realitzar un treball sobre el tema següent: la llum!

Convocatòria, reglament, full de participació.

Termini de lliurament de treballs: de l'1 d'octubre al 30 d'abril de 2015

• II Jornada d

Sota el lema Transversalitat i Innovació, Blanquera ofereix una jornada dirigida a mestres i professorat d’anglès de tots els nivells educatius.

Data: Dimarts, 28 d’abril de 2015

Lloc: Auditori Cardenal Jubany. Blanquerna – URL. Carrer Císter, 34 de Barcelona.

Inscripcions abans del 21 d'abril.

Blanquerna-URL
  • Persuasive writing

Conferència en la qual s'analitzaran estratègies per a l'impuls de l'escriptura en llengües estrangeres. Activitat adreçada a docents del cicle superior de primària, secundària i batxillerat.

Dia: 7 de maig de 2015 de 17.00 a 19.00h

Lloc: INS Antoni de Martí i Franquès. C. Enric d'Ossó, 3 (Tarragona)

Inscripció fins al 7 de maig

Oxford University Press
  • Conferència "La immersió avui. Materials per a la reflexió i per a l

Té com a finalitat presentar dos recursos adreçats al profesorat que està aplicant estratègies d’immersió lingüística a les aules: una eina de diagnosi i  el recurs Enrola't. per treballar la llengua oral als cicles mitjà i superior de primària.

Recull d'experiències dels centres d'educació secundària sobre el temps de lectura.

• Projectes iEARN Pangea 2014-2015

Projectes col·laboratius per al curs 2014-2015 adreçats a tots els nivells educatius. Oberta la inscripció

iEARN Pangea