Journal Content

• Maragall a casa. Cinquena temporada de l'espectacle a la casa-arxiu Joan Maragall

• Espectacle construït a partir d'articles, poemes i correspondència de Joan Maragall,
      adreçat a alumnat de batxillerat.
      Josep Maria Jaumà. Casa-Arxiu Joan Maragall

European Youth Event (EYE) 2016

Propera convocatòria de la Trobada de la Joventut Europea (European Youth Event, EYE) que se celebra els dies 20 i 21 de maig de 2016 al Parlament Europeu (Estrasburg). El termini d'inscripció s'obre dimecres, 7 d'octubre de 2015, a les 12.00 hores a www.eye2016.eu

Parlament Europeu

Pràctiques de lectura a l

Recull d'experiències dels centres d'educació secundària sobre el temps de lectura.

Recurs per treballar la llengua oral a l’escola. Presenta un recull de situacions comunicatives amb la finalitat de fomentar la interacció entre els alumnes. La tècnica utilitzada és el joc de rol. S'adreça als alumnes de cicle mitjà i superior en contextos d'immersió lingüística.

El nostre país ha estat sempre un país d'acollida, obert i emprenedor, i, en general, l'escola ha sabut estar a l'alçada de les exigències socials i fer una aportació important a la comunicació, a la convivència, a la identitat i a la cohesió social.

Aquest espai de Llengua i literatura, de comunicació, de convivència i de cohesió social és una aportació i una col•laboració dinàmica i compartida que vol ajudar a tots els professionals en aquest important repte educatiu.