• Per a una relectura de "Pedra de Tartera"

Acte central de la commemoració  del 30è aniversari de Pedra de tartera.

9 de juny de 2015. Barcelona

PEN Català, ILC, Institut Català de les Dones, Pedra de Tartera 30 anys, Biblioteca de Catalunya
  • 30 anys d

Acte d'homenatge als mestres que van començar el procés de catalanització de la nostra escola els anys 80. Obert a tothom.

9 de juny de 2015. Cornellà de Llobregat

• Conferència "La immersió avui. Materials per a la reflexió i per a l

Té com a finalitat presentar dos recursos adreçats al profesorat que està aplicant estratègies d’immersió lingüística a les aules: una eina de diagnosi i  el recurs Enrola't. per treballar la llengua oral als cicles mitjà i superior de primària.