4 / juliol / 2012
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

• XX Concurs El Gust per la Lectura 2014-2015

Convocatòria del XX Concurs El Gust per la Lectura 2014-2015.
    Inscripció del 3 de novembre al 23 de desembre. Informació i bases

• Certamen "Tú eres la llave"

Certamen que pretén animar els estudiants d'ensenyament secundari a familiaritzar-se amb els fons d'Europeana i Hispana mitjançant l'elaboració de treballs per projectes i en col·laboració.

Admissió de treballs del 15 d'octubre al 15 de novembre de 2014.

Accés a les bases

Ministerio de Educación, Cultura y Deporte i Europeana
  • III Concurs de relats "Llegim ciència"

En el marc del projecte de Tertúlies de Literatura Científica es convoca la tercera edició d'aquest concurs amb l'objectiu d'afavorir l’impuls a la lectura dels joves de 3r i de 4t d’ESO.

Data límit d'inscripcions 3 de novembre de 2014

Convocatòria i bases

Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
  • Convocatòria Premis Nacionals eTwinning 2015

Oberta la convocatòria de Premis Nacionals eTwinning 2015 per a projectes realitzats total o parcialment durant el curs 2013-2014. Presentació de sol·licituds del 7 d'octubre fins al 6 de novembre de 2014.

Com en l'anterior convocatòria, un dels requisits és haver obtingut el Segell de Qualitat en el projecte que es presenta a premi.

• Projectes iEARN Pangea 2014-2015

Projectes col·laboratius per al curs 2014-2015 adreçats a tots els nivells educatius. Oberta la inscripció

iEARN Pangea
  • Model de Parlament Europeu

Programa de debat per a joves que té com a objectius fomentar la consciència de ciutadania europea i fer que coneguin per pròpia experiència com funciona un parlament.

Està adreçat a alumnes de 1r de Batxillerat i 1r de Cicles Formatius de grau mitjà.

Oberta la inscripció de la fase escolar per a l'edició 2014-2015 fins al 14 de novembre de 2014

Fundación San Patricio
  • 10è Premi de literatura infantil Atrapallibres

Concurs adreçat a centres educatius de primària, a biblioteques i a clubs de lectura amb l'objectiu d’estimular en els infants la lectura d’imaginació.

Inscripció oberta del 10 d'octubre al 31 de desembre de 2014.

Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil
  •  Trobada d

L'objectiu d'aquesta trobada serà analitzar i donar a conèixer l'obra literària i periodística de l'escriptor.
    Data: Dissabte 25 d'octubre de 2014
    Lloc: Biblioteca Francesc Candel, c/Amnistia Internacional, 10 de Barcelona
    Inscripcions obertes.

Fundació Paco Candel, Centre d'Estudis de l'Hospitalet, Biblioteca Francesc Candel
  • Jornada literatura i educació "Un diàleg imprescindible"

La Jornada vol ser un espai on diferents professionals i experts del món literari del nostre país podran debatre sobre diferents aspectes relacionats amb la literatura infantil i juvenil.

Data: 22 de novembre de 2014

Programa i inscripcions

Rosa Sensat
  • Voltem pel món

Activitat col·laborativa en línia al voltant de les competències comunicatives i digitals per a alumnat novingut.

Inscripció fins al 30 d'octubre de 2014

• Educació intercultural

Nou apartat que dóna resposta a l'exigència de preparar a la ciutadania perquè pugui desenvolupar-se en una societat plural i democràtica

• Mapa de les fires del llibre de Catalunya 2014

Publicació que recull les fires del llibre que se celebraran a Catalunya durant el 2014. Té l'objectiu d'acostar-les al públic i de fer visible el llibre en català i aranès.

Institut Català de les Empreses Culturals. Departament de Cultura