4 / juliol / 2012
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

• Word Mobility City Project

Activitat adreçada als joves que els ha de permetre saber localitzar qualsevol punt de la ciutat, tot combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les darreres tecnologies. Oberta la inscripció per a les diferents seus catalanes ( Barcelona i Manresa).

Equip Lacenet
  • Vintè aniversari del Concurs El Gust per la Lectura

Pàgina commemorativa dels 20 anys del concurs El gust per la Lectura. Conté la història gràfica del concurs i altres informacions

Recull d'experiències dels centres d'educació secundària sobre el temps de lectura.

• Avaluació de l

Ja estan disponibles la informació i els instruments d’avaluació que s’apliquen als alumnes que han assistit a les aules d’acollida durant el curs 2014-2015. Entrada de dades a l'aplicació de 2 de juny i el 15 de juliol de 2015