5 / juliol / 2012
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

• I Jornada pedagògica La Setmana del Llibre en Català

Jornada pedagògica sobre el gust per llegir.

9 de setembre de 2014

Més informació i programa.

Inscripció a partir de l'11 de juliol de 2014

Associació d'Editors en Llengua Catalana i Departament d'Ensenyament
  • Premis eTwinning 2015

Informació per a participar en les convocatòries de premis estatals i europeus eTwinning 2015

Servei Nacional de Suport eTwinning
  • Model de Parlament Europeu

Programa de debat per a joves que té com a objectius fomentar la consciència de ciutadania europea i fer que coneguin per pròpia experiència com funciona un parlament.

Està adreçat a alumnes de 1r de Batxillerat i 1r de Cicles Formatius de grau mitjà.

Oberta la inscripció de la fase escolar per a l'edició 2014-2015 fins al 14 de novembre de 2014

Fundación San Patricio
  • Llengua i cultura occitanes. Nova matèria en modalitat d

L'Institut Obert de Catalunya (IOC) ofereix, per al curs acadèmic 2014-2015, la matèria optativa quadrimestral de Llengua i cultura occitanes per a 1r i 2n de batxillerat en la modalitat d'educació a distància. Els centres educatius ordinaris de batxillerat poden fer oferta d’aquesta matèria en la modalitat d’educació a distància, a través de l’Institut Obert de Catalunya.

Més informació (matèries optatives de 1r i 2n)

IOC
  • Se celebraran el 29 i el 30 de setembre a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.

Per inscriure's cal enviar un correu electrònic a: encayeuropa@gmail.com de l'11 de juliol al 26 de setembre.

Places limitades fins omplir l'aforament.

Programa provisional

• Convocatòria de 100 places per al curs 2014-2015 d'estades professionals en centres educatius d'Alemanya, Àustria, França, Itàlia, Regne Unit i Suïssa, per a professorat de llengües estrangeres o professorat d'altres disciplines que imparteixi classes en llengua estrangera.

Presentació de sol·licituds fins al 23 de juliol de 2014.

Text oficial de la convocatòria

Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
  • Mapa de les fires del llibre de Catalunya 2014

Publicació que recull les fires del llibre que se celebraran a Catalunya durant el 2014. Té l'objectiu d'acostar-les al públic i de fer visible el llibre en català i aranès.

Institut Català de les Empreses Culturals. Departament de Cultura