• Premis Ciència Ciutadana

Primera edició adreçada a entitats, organismes i centres educatius. L’objectiu és donar suport als projectes que promouen la ciència entesa com a eina innovadora de progrés científic i cultural, de participació ciutadana i de cohesió dels territoris de parla catalana.

Orientacions per als centres educatius

Més informació i bases del concurs

Setmanari El Temps i Xarxa Vives d'Universitats
  • Conferència "La immersió avui. Materials per a la reflexió i per a l

Té com a finalitat presentar dos recursos adreçats al profesorat que està aplicant estratègies d’immersió lingüística a les aules: una eina de diagnosi i  el recurs Enrola't. per treballar la llengua oral als cicles mitjà i superior de primària.

Recull d'experiències dels centres d'educació secundària sobre el temps de lectura.

• Premis Llanterna Digital 2015 | Curtmetratges

S'ha convocat la IX edició d'aquest concurs que té per objectiu fomentar l’ús del català i de l’occità a través de curtmetratges.

Presentació dels treballs fins al 31 de març de 2015.

Coordinadora de Serveis Lingüístics de Lleida