• Camps d

El passat 28 de juny es van fer públiques les adjudicacions per realitzar estades i sortides als Camps i Entorns d'aprenentatge. A través de l'aplicatiu es pot consultar si les sol·licituds que ha fet el centre educatiu han pogut ser ateses. Des de l'aplicatiu, el centre educatiu ha de fer l’acceptació o rebuig de l’estada o sortida. El termini és fins el 17 de setembre. També hi trobareu les trobades de coordinació  ja obertes a la inscrició.

• Itinerari per la Garriga d

Itinerari escolar, del grup de treball "Arrela't a l'Empordà", per conèixer les construccions de pedra seca com a elements del paisatge i la regeneració de la vegetació després de l'incendi de l'estiu de 2012.

• Xarxa d

Presentem la Xarxa d’Escoles Històriques de Barcelona (XEHB), que va néixer el curs 2011-2012 a partir de la constitució d’un grup de treball integrat per docents de diferents escoles i instituts de la ciutat de Barcelona, coordinats i assessorats pel CdA de la Noguera i el CdA de Barcelona.

CdA de Barcelona
  • Un nou entorn per aprendre geologia

L'Entorn d'aprenentatge de Tremp ofereix estades per transmetre els coneixements bàsics de diferents matèries curriculars amb activitats relacionades amb la geologia i la paleontologia, la història i la hidroelectricitat.

EdA de Tremp
  • Èxit del Young VolcandPark

El Young volcandpark, dut a terme a Olot del 21 al 24 de maig, com a congrés paral·lel del volcandpark tindrà la seva continuitat el 2014 a Hawai.

CdA de la Garrotxa
    (Olot)
  • Omplim de música escoles i instituts

La Campanya Dona la Nota ha tingut ha tingut un gran èxit, amb 553 escoles i Institus amb més de 150.000 alumnes. Ha comptat amb la l'addesió d'artistes coneguts. Videoclip

CdA Pau Casals
  • Dia internacional del Peix Viatger 2014

L’Escola Enric Grau i Fontseré de Flix ha participat en l'observació i alliberament de 4.500 anguilons a la zona del Pas de la Barca de Flix amb motiu del Dia Internacional del Peix Viatger per conscienciar-nos de la importancia de la connectivitat dels rius.

EdA de Sebes i meandre de Flix
  • Els universitaris de Geografia visiten el CdA del Ripollès

Un grup d'universitaris de la Facultat de Geografia de la UB, amb el seu professor Romà Pujadas, volen conèixer l’activitat docent i d’investigació que desenvolupa el CdA a la Vall de Ribes.

CdA del Ripollès
  • Música, paisatge i emocions al Cap de Creus

Els alumnes d'ESO i de Batxillerat de l'Institut Baix Empordà visiten el Cap de Creus per reconèixer les emocions que es desperten al viure en contacte amb la natura i com millora la capacitat creativa.

Vídeos dels CdA

Webs dels CdA

CdA de l'Alt Berguedà
(Guardiola de Berguedà)