• Camps d

Del 15 al 31 de maig s'obre el període d'inscripció als Camps i als Entorns d'aprenentatge per al curs 2015-2016. Inscripció general per tots els Camps i Entorns a l'aplicatiu en línia. Inscripció específica a l'Entorn d'aprenentatge del Canigó al formulari. Consulteu abans què són i l'oferta pedagògica

• Inauguració de l

El 6 de març de 2015 s'ha inaugurat l'Entorn d'aprenentatge de Tremp. La seu d'aquest nou servei educatiu és a l'Epicentre, espai d'interpretació dels valors del patrimoni cultural i natural del Pallars Jussà. Per realitzar estades, els estudiants s'allotgen a l'Alberg del Pallars.

• Casa Marsans "Històries d

Nova activitat de recerca de la Casa Marsans sobre aspectes històrics i socials del segle XX: la Barcelona burgesa, la Guerra Civil, la postguerra i el Franquisme, recollits fent ús de dispositius mòbils (tablets).

CdA de Barcelona
  • Omplim de música escoles i instituts

La Campanya Dona la Nota ha tingut ha tingut un gran èxit, amb 553 escoles i Institus amb més de 150.000 alumnes. Ha comptat amb la l'addesió d'artistes coneguts. Videoclip

CdA Pau Casals
  • Dia internacional del Peix Viatger 2014

L’Escola Enric Grau i Fontseré de Flix ha participat en l'observació i alliberament de 4.500 anguilons a la zona del Pas de la Barca de Flix amb motiu del Dia Internacional del Peix Viatger per conscienciar-nos de la importancia de la connectivitat dels rius.

EdA de Sebes i meandre de Flix
  • Xarxa d

Presentem la Xarxa d’Escoles Històriques de Barcelona (XEHB), que va néixer el curs 2011-2012 a partir de la constitució d’un grup de treball integrat per docents de diferents escoles i instituts de la ciutat de Barcelona, coordinats i assessorats pel CdA de la Noguera i el CdA de Barcelona.

• Entorn d

Aquest nou curs 2015-16 es podran sol·licitar estades de 2 a 5 dies i sortides al nou Entorn d’aprenentatge del Canigó situat a les instal·lacions del Centre transfronterer d’estudis Pau Casals (Prada del Conflent).

• El joc dels racons del Monestir de Ripoll

El CdA del Ripollès proposa una nova lectura de la història de Catalunya a través d'una passejada per l'interior de l'església del Monestir de Ripoll.

CdA del Ripollès
  • L

El Departament d'Ensenyament ha establert un conveni amb diverses institucions del territori per crear l'Entorn d'aprenentatge de Pujalt (EdA de Pujalt). El nou entorn ofereix activitats didàctiques sobre meteorologia, astronomia i energies renovables adeçades als centres educatius i professorat de Catalunya.

EdA de Pujalt
  • Itinerari per la Garriga d

Itinerari escolar, del grup de treball "Arrela't a l'Empordà", per conèixer les construccions de pedra seca com a elements del paisatge i la regeneració de la vegetació després de l'incendi de l'estiu de 2012.

• Música, paisatge i emocions al Cap de Creus

Els alumnes d'ESO i de Batxillerat de l'Institut Baix Empordà visiten el Cap de Creus per reconèixer les emocions que es desperten al viure en contacte amb la natura i com millora la capacitat creativa.

• Jornada formativa per les 6es Olimpíades de Geologia de Catalunya

El Geoparc de la Catalunya Central i el CdA Bages realitzen, amb el professorat de ciències de la comarca, la 1a Jornada formativa per preparar les 6es Olimpíades de Geologia de Catalunya, que se celebrarà a el dia 6 de febrer de 2015.

CdA del Bages

Vídeos dels CdA

Webs dels CdA

CdA de l'Alt Berguedà