Presentació

Els serveis educatius de zona  (SEZ) són equips multiprofessionals formats pels centres de recursos pedagògics (CRP), els equips d'assessorament i orientació psicopedagògica (EAP) i els equips d'assessorament en llengua i cohesió social (ELIC).

Els SEZ   col•laboren i donen suport als professors dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics d’educació obligatòria no universitària d’una zona geogràfica educativa determinada per a la realització efectiva del projecte educatiu de cada centre.

Els serveis educatius, en actuar en els mateixos centres i en una zona determinada, coordinen les seves actuacions entre ells i amb altres institucions que també hi actuen.

• English Day 2015

Per tercer any consecutiu,  entre el 23 de febrer i fins el 4 de març, se celebra l’English Day als centres educatius de l’àmbit del Centre de Recursos Pedagògics Vallès Oriental I (Canovelles, La Roca del Vallès, Les Franqueses del Vallès i Granollers). Aquesta activitat, coordinada des del Pla de Formació del Professorat de la Zona (PFZ) del Departament d’Ensenyament pretén fer visible a la Comunitat Educativa de cada centre el treball d’Anglès que es realitza a les aules durant tot el curs.

SEZ-CRP CRP del Vallès Oriental I
    (Granollers)

• XI Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

El Departament d'Ensenyament i la Fundació Enciclopèdia Catalana, en el marc de l'Impuls de la lectura organitzen l'XI Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, adreçat a l'alumnat de cicle mitjà i superior d'educació primària i a l'educació secundària obligatòria de  Catalunya. Inscripció de l'1 al 31 d'octubre de 2014

Departament d'Ensenyament
  • III Jornada de biblioteca escolar i lectura a la Catalunya Central

El conjunt de CRP i l’Equip LIC de la Catalunya Central  organitzen  el proper 26 de juny a l'Institut Lacetània de Manresa la III Jornada de biblioteca escolar i lectura a la Catalunya Central.

CRP i ELIC
    Catalunya Central
  • Catàleg de recursos educatius en línia

El CRP de l’Alt Camp ha realitzat el Catàleg de recursos educatius en línia basat en cerques temàtiques realitzades sobre el Catàleg de recursos educatius Merlí desenvolupat pel Departament d'Ensenyament. El catàleg està organitzat per nivells educatius, àrees i matèries curriculars i tipus de recurs. Els recursos són presentats ordenats per data de publicació del més recent al més antic, fent d’aquesta manera la funció de catàleg de novetats.

SEZ-CRP de l'Alt Camp
    (Valls)
  • Com treballar els àlbums il·lustrats

Els Serveis Educatius de Cerdanyola i l’Equip LIC del Vallès Occidental, han realitzat els dies 13 de març i 10 d’abril unes sessions amb el tema Com treballar els Àlbums Il·lustrats, adreçades tant a docents de primària com de secundària. Més informació.

Serveis Educatius de Cerdanyola i Equip Lic del Vallès Occidental
  • Butlletí digital del Banc de Recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement. FEBRER 2015

• Contes que roden

Segona edició de la "roda de contes" amb la voluntat d'afavorir que el professorat i l'alumnat de primària de Santa Coloma de Gramenet tingui un espai on poder comunicar i compartir les seves creacions literàries. Presentació de l’experiència en la Jornada d’Intercanvi 2014.

• El racó de les expressions: un recurs en línia

El CRP de l'Alt Camp, l'Escola La Candela i el setmanari El Vallenc us conviden a l'acte de presentació del Racó de les expressions: un recurs en línia, elaborat pel CRP de l'Alt Camp a partir de les publicacions de Josep Maria Calbet. L'acte tindrà lloc el proper dimecres 20 de novembre a les 6 de la tarda a l'Escola La Candela de Valls. [Accés al recurs]

SEZ-CRP de l'Alt Camp
    (Valls)