16 / abril / 2012
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

• Jornada d

El 9 de juliol de 2015, es realitzarà la Jornada d’intercanvi d’experiències dels professionals dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya. A la Jornada es presentaran experiències desenvolupades pels Centres de Recursos Pedagògics entorn a la formació del professorat, la dinamització educativa, la difusió de recursos, l’assessorament a centres i els projectes col·laboratius

• Lectura Digital. Presentació de noves pràctiques lectores, experiències i propostes

Presentació de noves pràctiques lectores, experiències i propostes. La Lectura en Digital ens demana més habilitats per entendre el missatge en el seu context i és un repte fer front a l'escletxa d'accés i ús dels nous dispositius mòbils. El CRP Baix Llobregat IV presenta el Pilotatge de maletes pedagògiques en 3 fases: docents, primària i secundària.

SEZ-CRP Bax Llobregat IV
    (El Prat de Llobregat)
  • Camps d

Del 15 al 31 de maig s'obre el període d'inscripció als Camps i als Entorns d'aprenentatge per al curs 2015-2016. Inscripció general per tots els Camps i Entorns a l'aplicatiu en línia. Inscripció específica a l'Entorn d'aprenentatge del Canigó al formulari. Consulteu abans què són i l'oferta pedagògica

• Materials de matemàtiques

En aquest espai, s’hi poden trobar recursos TAC, enllaços a pàgines d’interès i recursos manipulatius  de tots els blocs de l’Àrea de matemàtiques,  adreçats a  l’Educació Primària i al primer cicle  de l’Educació Secundària Obligatòria. El material ha estat elaborat pel grup de treball: “Material Manipulatiu Matemàtic Anoia”.

SEZ-CRP de l'Anoia
    (Igualada)
  • English Time in Alt Empordà

English Time és un projecte d'Immersió Lingüística a l’Anglès dissenyat per Gemma Martínez i Raquel Feliu de INS Narcís Monturiol. La idea és molt simple:  volen arribar a què els  alumnes parlin anglès en matèries no lingüístiques tantes hores com sigui possible un cop a la setmana durant  tot l'any. L’espai web que us presentem  està dinamitzat pel professorat del grup de treball “English Time l'Alt Empordà” amb el suport del Servei educatiu del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

SEZ-CRP Alt Empordà
    (Figueres)

• 3rd   Alt Penedès English Day

El dimarts 16 de juny de 2015 de les 9 a les 12’30 hores es farà la tercera edició de l'English Day de l’Alt Penedès, en què hi participaran els alumnes de cicle superior de primària. Es realitzaran tot un seguit d’activitats: jocs, teatre, cançons ball,..

SEZ-CRP Al Penedès
    (Vilafranca del Penedès)
  • IV Jornada de biblioteca escolar i lectura a la Catalunya Central

El conjunt de CRP i l’Equip LIC de la Catalunya Central  organitzen  el proper divendres 26 de juny a l'Institut d'Auro i l'Auditori del Convent (Convent, 24) de Santpedor, la IV Jornada de biblioteca escolar i lectura a la Catalunya Central.

CRP i ELIC
    Catalunya Central
  • Butlletí digital del Banc de Recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement. MAIG 2015

• Full Informatiu del CRP del Vallès Occidental IV

El CRP del Vallès Occidental IV ha elaborat el Full informatiu del segon trimestre del curs 2014-2015, amb informacions d'activitats de la seva zona i d'altres d'interès per al professorat en general.

CRP del Vallès Occidental IV
    (Sant Cugat del Vallès)

Trobades de coordinació

Assistència a les trobades de coordinació dels Camps d'Aprenentatge 2015-2916:

Inscripció segons el Camp d'Aprenentage, fins al 9 de setembre de 2015