22 / juliol / 2012
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

• Fòrum TRiCS

Fòrum de Treballs de Recerca de Batxillerat i Crèdits de Síntesi de Formació Professional de Grau Superior en l'àmbit de les ciències i la tecnologia al Camp de Tarragona. L'espai Treball de Recerca conté informació, estratègies, orientacions, i documentació de referència

SEZ-CRP del Tarragonès
    (Tarragona)
  • Jornada CTM (Científica, Tecnològica i Matemàtica)

La  primera Jornada CTM (Científica Tecnològica i Matemàtica) a les Terres de Ponent es realitzarà el proper 10 d’abril durant tot el dia a l’Institut Terres de Ponent de Mollerussa.  Aquesta jornada està organitzada per professorat de Tecnologia i de Matemàtiques de l’INS Terres de Ponent de Mollerussa  amb la col•laboració i participació dels centres INS. Guindàvols i INS. Joan Oró  de Lleida, INS. Alcarràs i el Col•legi Internacional del Pirineu d’Andorra la Vella   i  dirigida a l’alumnat de tots els centres participants. Accés al  cartell  i al programa de la jornada.

SEZ-CRP del Pla d'Urgell
    Institut Terres de Ponent (Mollerussa)
  • 6è Simposi de Treballs de Recerca del Garraf

El 24 d’abril de 2014 se celebrarà el 6è simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat de la Comarca del Garraf, organitzat pel Centre de Recursos del Garraf, juntament amb la UPC-Vilanova, el Museu del Ferrocarril i el Museu Víctor Balaguer. Dels treballs d'alumnes de 2n de batxillerat presentats, el Comitè Científic seleccionarà els que s'exposaran al Simposi, dels que en sortiran els sis treballs premiats. Les exposicions van especialment adreçades a l'alumnat de primer de batxillerat

SEZ-CRP del Garraf
    Vilanova i la Geltrú
  • Jornades de neteja en espais naturals de Catalunya (European Clean up Day)

L’Agència de Residus de Catalunya promou la iniciativa: Jornades de neteja a espais naturals de Catalunya (boscos, rius, rieres, platges...) pel dia 10 de maig de 2014. L’activitat s’emmarca en la campanya europea Let’s Clean Up Europe! L’inscripció és oberta fins el 4 d’abril de 2014.

• El racó de les expressions: un recurs en línia

El CRP de l'Alt Camp, l'Escola La Candela i el setmanari El Vallenc us conviden a l'acte de presentació del Racó de les expressions: un recurs en línia, elaborat pel CRP de l'Alt Camp a partir de les publicacions de Josep Maria Calbet. L'acte tindrà lloc el proper dimecres 20 de novembre a les 6 de la tarda a l'Escola La Candela de Valls. [Accés al recurs]

SEZ-CRP de l'Alt Camp
    (Valls)

• Ciència entre tots

El dissabte 26 d'abril tindrà lloc al centre de Girona la fira Ciència entre tots, organitzada pel CRP del Gironès i protagonitzada bàsicament per alumnat de secundària de diferents instituts de les comarques gironines i adreçada a tota la ciutadania (alumnat d’infantil, primària i secundària, joves universitaris, professorat, famílies…). Al llarg del matí, en una setantena de taules, grups d'alumnes, professors i divulgadors científics mostraran experiments i experiències amb l'objectiu d'apropar la ciència a la ciutadania.

SEZ-CRP del Gironès
    (Girona)
  • Catàleg de recursos educatius en línia

El CRP de l’Alt Camp ha realitzat el Catàleg de recursos educatius en línia basat en cerques temàtiques realitzades sobre el Catàleg de recursos educatius Merlí desenvolupat pel Departament d'Ensenyament. El catàleg està organitzat per nivells educatius, àrees i matèries curriculars i tipus de recurs. Els recursos són presentats ordenats per data de publicació del més recent al més antic, fent d’aquesta manera la funció de catàleg de novetats.

SEZ-CRP de l'Alt Camp
    (Valls)
  • Butlletí digital del Banc de Recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement

El grup de treball en xarxa del "Banc de recursos. La lectura, font de plaer i de coneixement" ha editat el primer Butlletí de novetats del BDR, amb el recull de les notícies més destacades que s'han incorporat al llarg del primer trimestre del curs 2013-2014.