25 / juliol / 2012
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

• Camps d

Del 15 al 31 de maig s'obre el període d'inscripció als Camps i als Entorns d'aprenentatge per al curs 2015-2016. Inscripció general per tots els Camps i Entorns a l'aplicatiu en línia. Inscripció específica a l'Entorn d'aprenentatge del Canigó al formulari. Consulteu abans què són i l'oferta pedagògica

• Materials de matemàtiques

En aquest espai, s’hi poden trobar recursos TAC, enllaços a pàgines d’interès i recursos manipulatius  de tots els blocs de l’Àrea de matemàtiques,  adreçats a  l’Educació Primària i al primer cicle  de l’Educació Secundària Obligatòria. El material ha estat elaborat pel grup de treball: “Material Manipulatiu Matemàtic Anoia”.

SEZ-CRP de l'Anoia
    (Igualada)
  • English Time in Alt Empordà

English Time és un projecte d'Immersió Lingüística a l’Anglès dissenyat per Gemma Martínez i Raquel Feliu de INS Narcís Monturiol. La idea és molt simple:  volen arribar a què els  alumnes parlin anglès en matèries no lingüístiques tantes hores com sigui possible un cop a la setmana durant  tot l'any. L’espai web que us presentem  està dinamitzat pel professorat del grup de treball “English Time l'Alt Empordà” amb el suport del Servei educatiu del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

SEZ-CRP Alt Empordà
    (Figueres)

• Butlletí digital del Banc de Recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement. MAIG 2015

• Full Informatiu del CRP del Vallès Occidental IV

El CRP del Vallès Occidental IV ha elaborat el Full informatiu del segon trimestre del curs 2014-2015, amb informacions d'activitats de la seva zona i d'altres d'interès per al professorat en general.

CRP del Vallès Occidental IV
    (Sant Cugat del Vallès)