25 / juliol / 2012
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

• English Time in Alt Empordà

English Time és un projecte d'Immersió Lingüística a l’Anglès dissenyat per Gemma Martínez i Raquel Feliu de INS Narcís Monturiol. La idea és molt simple:  volen arribar a què els  alumnes parlin anglès en matèries no lingüístiques tantes hores com sigui possible un cop a la setmana durant  tot l'any. L’espai web que us presentem  està dinamitzat pel professorat del grup de treball “English Time l'Alt Empordà” amb el suport del Servei educatiu del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

SEZ-CRP Alt Empordà
    (Figueres)
  • English Day 2015

Per tercer any consecutiu,  entre el 23 de febrer i fins el 4 de març, se celebra l’English Day als centres educatius de l’àmbit del Centre de Recursos Pedagògics Vallès Oriental I (Canovelles, La Roca del Vallès, Les Franqueses del Vallès i Granollers). Aquesta activitat, coordinada des del Pla de Formació del Professorat de la Zona (PFZ) del Departament d’Ensenyament pretén fer visible a la Comunitat Educativa de cada centre el treball d’Anglès que es realitza a les aules durant tot el curs.

SEZ-CRP CRP del Vallès Oriental I
    (Granollers)
  • Contes que roden

Segona edició de la "roda de contes" amb la voluntat d'afavorir que el professorat i l'alumnat de primària de Santa Coloma de Gramenet tingui un espai on poder comunicar i compartir les seves creacions literàries. Presentació de l’experiència en la Jornada d’Intercanvi 2014.

• Butlletí digital del Banc de Recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement. FEBRER 2015

• Participa al Let

L’Agència de Residus de Catalunya promou la campanya Let’s Clean Up Europe! que se celebra a tot Europa del 8 al 10 de maig, Aquesta campanya consisteix en la realització d’accions de neteja en espais naturals del nostre entorn per part dels ciutadans, escoles, administracions, empreses, associacions... La inscripció és oberta fins el 15 d’abril de 2015. A la web de l’Agència de Residus de Catalunya  hi ha  el formulari d’inscripció, els recursos per organitzar l’activitat  i el vídeo promocional.