Aquest curs es va convocar la tercera edició del premi Montsant, patrocinat per la Fundació privada Escola Montsant.

Els treballs que es presenten a aquesta convocatòria han d'estar relacionats amb Reus o el Baix Camp.

En aquesta edició van otorgar el 1r premi Montsant, dotat amb 1000 Euros, als alumnes:
Antoni Llauradó, Natàlia Alonso, Anna Cabané, Cora Comas, Joan Llauradó, Núria Trillas, Josep Vàsquez, Ruben Garcia, Eloi Llauradó, Enric Martí i Víctor Solà i la mestra Àngels Bigorra pel seu treball "TOCS DE CAMPANA".

L'acte de lliurament dels premis va tenir lloc al Teatre Bartrina de Reus, dins dels Premis REUS 2002.

També hi van assistir altres representants de l'escola Teresa Salvat Llauradó.

En aquestes imatges veiem el moment del lliurament del premi.

Després de recollir el diploma una alumna va dirigir unes paraules al públic assistent.