El Centre Educació Infantil i Primària Mare de Déu del Roser de Riudecols.

La nostra escola és molt gran i molt maca. PRECIOSA!!
Està situada al capdamunt del poble de Riudecols, al Riuclub. Té forma de T i està dividida en dues ales.
A l'entrar, a mà esquerra, hi trobem consergeria (li diem així però de conserge no en tenim). Aquí s'hi fan fotocòpies i hi ha el material. De tant en tant, nosaltres hi anem a buscar cartolines o fulls de colors, o… A continuació hi ha un parell de lavabos, un pels nens i nenes i un altre pels mestres. Després dels serveis, trobem el despatx de Direcció. Seguint aquest mateix passadís, hi ha la sala d'ordinadors on fem informàtica. Al final d'aquesta ala hi trobem la sala de llengües estrangeres, on hi fem idiomes i la sala de professors on els mestres de l'escola es reuneixen.
Tornem enrera i anem a l'altra ala. En aquesta hi trobarem totes les aules que estan col·locades d'aquesta manera: els de cicle superior, els més grandots de l'escola. A continuació, cicle mitjà. Qui més?…Cicle inicial, i per últim les dues classes de pàrvuls, P-3, P-4 i P-5. Els més petits són els més bufons i riallers de l'escola.
Gairebé oblidem comentar-vos que a cada classe hi ha dues portes corredores. Molt important, ja que ens permeten accedir als patis. Per aquí es pot anar a dos patis, al de pàrvuls i al que és per als alumnes de Primària. A tots i totes ens agrada molt sortir-hi, com que és gran i hi ha cistelles, podem córrer i jugar partits de bàsquet.
A l'entrada del centre i abans d'agafar el passadís que va a les aules, hi ha el menjador amb cuina i tot. S'hi menja molt bé. Aquí també hi ha unes grans portes que fan cap a un altre pati on hi ha un arbre molt, molt gran i una font.
Moltes de les activitats que fem a l'escola ens agraden molt, però sobretot ens encanta fer educació física, perquè fem molts esports i molts jocs. Plàstica està molt bé perquè dibuixem i fem fang ah! i també ens divertim molt fent informàtica.
Ens agrada (a uns més que a altres) anar al col·legi perquè és on hi hem conegut als nostres amics i amigues. No us penseu que anar-hi és un avorriment, a molts de nosaltres, quan trepitgem el terra de l'escola, ens entren unes ganes tremendes de treballar, si més no, de vegades.

Aquesta és la nostra escola!!!
Hi esteu tots convidats!!!