
| 9 FEBRER  | - Què et suggereix el títol? Mira la portada del llibre i digues qui pot ser el nen nou i perquè.  - Mirant les dues primeres pàgines del començament del conte digues dues diferències entre el poblat i el teu poble? - En aquestes mateixes pàgines hi ha l'escola, com ho saps? | ||||||||||||
| 10 FEBRER  | - Mirant la portada hi ha l'autor del llibre, com es diu? Si vols saber més coses d'ell treballa la seva biografia en aquest enllaç: http://www.edu365.cat/primaria/muds/catala/lectures/marduix/comencem1.htm | ||||||||||||
| 11 FEBRER | - Busquem informació de Nuagumbé i Zorianiqué, és diferent de la del nostre poble. Situem els pobles en un mapa, posant la nostra població i la del nen nou. | ||||||||||||
| 12 FEBRER  | - Quines feines tenen els pares dels nens i de les nenes de Nuagumbé? Són iguals com les dels nostres pares? - Quins productes carregaven als vaixells que arriben a Zorianiqué? Què són i per què els utilitzem? | ||||||||||||
| 13 FEBRER | - Comparem la nostra escola i la de Nuagumbé. Com són els edificis? Quin material escolar tenim i tenen? Aprenem les mateixes coses? - Què és el que més ens agrada de l'escola? Coincidim amb els nens i les nenes de Nuagumbé? | ||||||||||||
| 16 FEBRER | - Què signifiquen tots els signes que tenen a sobre el cap els nens, les nenes i el lloro de Nuagumbé? Per què els fa servir l'il·lustrador? - Com diu l'autor que són els nens i les nenes de Nuagumbé? I com és el nen nou, en Joan? | ||||||||||||
| 17 FEBRER  | - Quan els nens i les nenes de Nuagumbé van veure el Joan, es van entendre de seguida? - Penses que tots i totes som diferents com explica l'Enric Larreula? Per què? | ||||||||||||
| 18 FEBRER | - Com ens explica l'autor això de ser diferents? - Per què aquell dia, que havia arribat el Joan a Nuagumbé, tots els nens i les nenes havien sortit contents de l'escola? | ||||||||||||
| 19-23 FEBRER | EL REI CARNESTOLTES M'HA PRES ELS LLIBRES I NO EM DEIXA FER PREGUNTES. | ||||||||||||
| 24 FEBRER | - Per anar completant el treball, et demano que omplis la fitxa: 
 | ||||||||||||
| 25 FEBRER  | - Com hem pogut veure els nens i nenes de Nuagumbé es comuniquen per ordenador, doncs si els haguèssim d'escriure un correu electrònic que voldries saber, preguntar, explicar.... | ||||||||||||
| 26 FEBRER  | - Què t'ha semblat el llibre? - El recomanaries a algú/una? - Com el puntues? ( Per contestar pots utilitzar les cares: molt, una mica, gens, m'ha fet plorat, m'ha sorprès, he quedat satisfet/a.)            |