Benvinguts i benvingudes a la nostra ZER,

La ZER Guicivervi la formen quatre pobles: Guimerˆ, Ciutadilla, Verdœ i  Vilagrassa. Cadascuna de les escoles de la ZER tŽ unes caracter’stiques diferents tant pel que fa a nombre dĠalumnes com de recursos per˜, al mateix temps compartim una mateixa forma dĠentendre lĠescola.

Les Zones Escolars Rurals van nŽixer amb la idea que els nens i nenes de pobles petits compartissin companys i recursos que eren insostenibles treballant de forma individual. Avui en dia, en la majoria dĠescoles rurals es disposa dels recursos suficients, les tecnologies estan molt mŽs a lĠabast i sĠutilitzen de forma ˜ptima. LĠobjectiu principal actual Žs mantenir i millorar encara mŽs, el bon nivell de resultats educatius que sĠhan obtingut en la forma de treball a les escoles rurals.

A la nostra ZER, hem apostat per una forma de treball basada en les experincies, a totes les escoles aprenem a partir de projectes, treballem lĠexpressi— oral a travŽs de conferncies i amb les rˆdios escolars, fem tallers intercicles i promovem les relacions entre els nens i nenes de tota la ZER a partir dĠactivitats foraula. Si voleu conixer una mica mŽs com ens organitzem ho podeu fer aqu’.

En aquesta figura podeu veure com ens organitzem el professorat. A mŽs, cada escola tŽ el seu Consell Escolar i la ZER tambŽ tŽ un Consell Escolar. El consell Žs un dels ˜rgans colálegiats de govern, estˆ format per membres dels ajuntaments dels quatre pobles, mestres, pares i personal dĠadministraci— i serveis.

Entre altres, la funci— que tŽ el consell escolar Žs aprovar els documents de gesti— de la ZER i per tant, de les escoles que la formen.

Desitgem que aquesta web us ajudi a conixer-nos una mica mŽs bŽ, estigueu al cas a les novetats que aniran sorgint al ÒBlocÓ i a la ÒRˆdioÓ per˜, si de deb˜ voleu veure com treballem, no dubteu a visitar-nos.

Us esperem!

Gemma Ricart Vives