LA FESTA DE LA ZER DEL 2001
L'Estany, 27 d'abril

A l'arribar a L'Estany, hi havia l'esmorzar a punt, coca xocolata i sucs per beure, per a tothom
El tema de la festa va ser ELS CONTINENTS I LES SEVES CULTURES. Vam passar per diferents tallers: Revista, Jocs gegants, Samarreta, Exposició, Contes hindús, Henna, Trenes, Danses, etc....
Al migdia vam dinar a l'aire lliure, al costat de la pista. El menú, boníssim, estava format per macarrons, pollastre amb patates i gelat. Després de dinar vam tenir una estona de joc lliure.
Els gegants de la ZER, el Lluís i la Carme ens van venir a buscar i vam marxar cap a la plaça del Monestir per acabar la festa amb el grup d'animació DE PARRANDA.
Van venir molts pares i mares de tots els pobles i van poder gaudir de l'extraordinàri fi de festa

LA Z.E.R A LA FIRA MOIANÈS, TURISME I LLEURE
L'ESTANY, 3 DE JUNY DEL 2001

La Z.E.R, a través de l'AMPA de l'escola de L'Estany va muntar una parada en la fira del Moianès, celebrada el dia 3 de juny d'enguany. En la parada hi havia fotografies d'algunes activitats fetes durant el curs, el video de la Festa de la ZER d'aquest any, una mostra d'alguns números de la revista CAMACURT i els gegants i camacurts. També es podia consultar la web de la ZER i de totes les escoles que la formen.

tornar enrera