ACTES DE MANIFESTACIÓ CONTRA LA GUERRA

Avui, a l'hora de plegar del migdia, hem fet una pancarta amb el colom de la pau de Picasso i, a dins, hi hem signat tots els nens i nenes de l'escola, els mestres, els pares i mares,les noies de pràctiques, .....

Calders 14 de febrer del 2003

El divendres 14 a 2/4 d'1 ens vam aplegar davant l'escola els alumnes, pares i mestres de l'escola per manifestar el nostre rebuig a la GUERRA.

Vam cantar tots junts la cançó "Un somni estrany" i vam fer uns minuts de silenci mentre sonava la cançó "Imagine".

També vam penjar una pancarta a l'exterior del centre

CEIP L'Esqueix

EL SOMNI ESTRANY

Ahir vaig tenir un somni estrany no l'havia somniat mai: vaig somniar que en aquest món la guerra havia acabat

També vaig veure clarament uns homes signant papers on deia escrit que ja mai més tornarien a lluitar.

Quant tots ja havien signat els fulls es posaren a cantar, dansar i córrer pels carrers, tots junts agafats del braç.

Deixaren, doncs, en un racó tots els vestits i armaments, fusells, canons, vaixells, avions, mals tractes i males intencions

Ed McCurdy

LA POPA DE CASTELLCIR TAMBÉ DIU NO A LA GUERRA

Durant tota la setmana s'ha reflexionat a les classes sobre el perquè d'una guerra. Els nens i nenes de 1r. 2n. i 3r. han fet un mural sobre com es viu a Iraq. Veieu-ne una petita mostra: