JORNADES FI DE CURS
Rectoria de La Selva
27, 28 i 29 de juny

Com cada any, el Claustre de mestres de la ZER ens vam reunir per tancar el curs 00-01 i planificar el proper. El lloc escollit va ser la Rectoria de La Selva, prop de la serra de Busa.
 Aquí és pot veure l'equip directiu, moderant i dinamitzant el Claustre on es va fer la valoració del curs.
Tot i que els bancs eren un xic incòmodes, és molt millor això que reunir-se a les cargoleres de Calders!
Per agafar gana abans de dinar, res millor que una bona remullada.
Al fons es pot veure la serra de Busa, a on vam anar després de sopar, tot fent una caminada nocturna.
Reunions de Cicle per planificar ja el proper curs.
Aquí les noies d'Infantil escollint els materials i llibres. Com sempre molt organitzades i previsores.
Els de Cicle de Primària Petits, 2n. 3r. i 4t. escollint les dates i possibles llocs de colònies i sortides.
Aquests tan relaxats són els de Cicle Superior. Val més que s'ho agafin així!
Com es buscaven les ombres!
Per agafar gana per sopar, un partit de bàsquet. El resultat va ser:

David                            3 punts (a la cella)
Resta de participants  0 punts