La classe d’infantil de L’Estany ens diem ELS CAVALLETS. Vam triar aquest nom, perquè és una cosa que fan servir els pintors per pintar els seus quadres.

Ens va agradar aquest nom perquè és igual que dir: un cavall petit o bé una cavallet de mar.

A la nostra classe som: 3 nenes i 1 nen i la Núria  que és la mestra.

Som poquets, però tenim moltes ganes de treballar i d’aprendre moltes coses!!
SOM LA CLASSE  DELS

PINZELLS DE MONISTROL DE CALDERS.

SOM  5  NENS  DE  I3  i  8  NENS  DE  I4.

LA NOSTRA MESTRA  ÉS LA  CARMINA.

HOLA! SOM LA CLASSE DELS PINTORS
I PINZELLS
. SOM 21 NENS I NENES.
TENIM 3,4 I 5 ANYS. VIVIM A CALDERS.
ENS AGRADA MOLT JUGAR I TAMBÉ
ENS AGRADEN ELS CONTES. ESTIMEM
ELS ANIMALS.
SOM 12 NENS I NENES: 8 DE LA TAULA BLANCA (P3) I 4 DE LA GROGA (P4). COM QUE SOM LA CLASSE DELS SONS DE CASTELLCIR, CADA DIVENDRES FEM UNA AUDICIÓ D'UN INSTRUMENT: TAMBORS, GRALLES, PANDERETES... AMB EL NOSTRE MESTRE, L'ALBERT, ENS HO PASSEM MOLT BÉ: CANTEM CANÇONS, EXPLIQUEM CONTES...
    SOM ELS NENS I NENES DE P5 I DE PRIMER DE MONISTROL DE CALDERS.

A LA NOSTRA CLASSE HI HA 5 NENES I 6 NENS.

HAVIEN DE VENIR UNA NENA I UN NEN NOUS, PERÒ ENCARA NO HAN VINGUT.

SOM LA CLASSE DELS MOSAICS I LA NOSTRA MESTRA ES DIU DOLORS.

Nosaltres som la classe de les Fosques de Castellcir. Som 12 nens i nenes de P5 i de 1r i tenim una mestra. Hem escollit aquest nom perquè aquest any el tema és l'Art. Us agrada?
Hola, som la classe dels músics de Calders.
Fem primer i segon. Som 7 nens i 7 nenes i
entre tots fem una bona orquestra! Vam triar
aquest nom perquè ens agrada molt la
música. Ens diem: Xènia, Àxel, Judit, Tamar,
Marc, Anna, Marta, Adrià, Irene, Sebastià,
Guillem, Jordi B., Lluna, Jordi C. La nostra
mestra es diu Lurdes.
Som la classe dels actors i de les actrius.Som de Castellcir. Hi ha segon, tercer i quart. Som 14 nens i nenes: 4 de segon, 2 de tercer i 8 de quart. Més endavant vindran l'Uriel i la Suria, un nou actor i una nova actriu. La nostra classe és una mica petita i estem una mica justos.
Som els nens i nenes de tercer i quart de l’escola de Calders. Ens diem ARQUITECTES perquè teníem moltes ganes de conèixer les feines que fan i d’aprendre coses sobre aquest tema. Ara hi estem treballant. Hem convidat a l’arquitecte municipal del nostre poble, ens ha explicat moltes coses que ens han agradat molt. Un dels arquitectes modernistes que ens ha cridat molt l’atenció per l’estil peculiar que té, ha estat en Gaudí. Estem molt engrescats en crear i arribar a ser artistes.
    Hola nois, noies i mestres de la Z.E.R.
    Som els alumnes de tercer i quart de l’escola l’Esqueix (Monistrol de Calders). Ja hem triat el nom de la nostra classe, es diu ELS COMEDIANTS i per això ara hem engegat el projecte sobre teatre, ja ens estem fent una màscara de guix.
    Aquest any hem canviat de classe i de mestra, la Conxita. Ja ens veurem aviat quan anem de colònies.
    Som la classe dels Van Gogh de L'Estany.
Som 3 nens que fem Cicle Superior i una nena de Cicle Mitjà.
    Dels noms que vam decidir, Van Gogh és el que ens va agradar més.
    Ens agrada molt fer plàstica i gimnàstica.
    També ens agrada anar d'excursió i de colònies.

Paquita, Melody, Anabel, Joan
Íngrid, M. Alba, Miquel i Carlos
    Aquests nois i noies tan trempats i divertits que veieu aquí al costat som els alumnes de 5è i 6è de l’escola l’Esqueix de Monistrol de Calders.
    Com que ens agrada l’arquitectura hem escollit el nom de la classe relacionat amb aquest tema que era estem estudiant: ens diem la classe Gaudí.
    Encara que som pocs a la classe, tenim moltes ganes de treballar i ens esforcem el màxim, dons sabem que per a molts de nosaltres és l’últim any a l’escola. L’any vinent ens espera l’Institut.
Nosaltres, els alumnes de 5è i 6è de Castellcir, estem en un escola de fusta i s'ha d'anar una mica en compte perquè un copet a la paret i et pot caure una prestatgeria. La nostra classe es diu Creators. Per sort aquesta escola és provisional perquè ens estan fent un "cole" nou encara que les obres van molt endarrerides. La nostra classe està formada per 7 nens , 4 nenes i 1 mestra.
Hola, som la classe dels actors i de les
actrius
. Els de Calders de 5è i 6è. Aquest
curs estem molt contents perquè això de
ser artistes ens fa molta gràcia. Quan
trobem la oportunitat, intentarem que
vinguin alguns actors o actrius de debò a
veure’ns.
Heus aquí els quatre suports de la ZER. Endevineu quina és la nostra especialitat:
- How are you? (Rosa)
- Cantem una cançó? (Anna)
- Voleu que us ajudi? (Àngels)
- Juguem un partit? (David)
Amb el cotxe fem cada dia un munt de quilòmetres, anant d’escola a escola. Si algun dia ens veieu, saludeu-nos!

tornar enrera