El nostre projecte, el títol del qual és “Old traditions for a new Europe” que traduït al català és “ Velles tradicions per a una nova Europa”, vol contribuir a construir una ciutadania europea i una identitat entre els estudiants i els professors a través d’una millor coneixença dels nostres jocs i tradicions; per acomplir aquest objectiu hem començat a crear nexes d’unió entre escoles de França, Itàlia, País Basc i Catalunya.

El projecte tindrà una durada de tres cursos, dividits en sis períodes. Cada període té una tasca específica al voltant d’un contingut concret que permetrà als estudiants dur endavant el projecte fins al final.

Cada escola utilitzarà les noves tecnologies de les quals disposa per tal de comunicar-se i intercanviar els treballs semestralment.