METODOLOGIA

Durant el curs de 4t ESO, els alumnes tenen uns apunts en paper que intenten ser un petit viatge per la literatura catalana dels segles XIX, XX i XXI. Se'ls demana un mínim de treball que demostri l'assoliment del principal objectiu del curs: «conèixer per comprendre, comprendre per valorar, valorar per decidir. Llegir, per a alguns, s'ha convertit en una feina feixuga davant de les noves tecnologies i no hauria de ser així. Mass-mèdia i literatura en paper són compatibles.

El treball amb l'activitat de la web intenta il·lusionar l'alumne/a a iniciar un treball de recerca per tal de descobrir el lligam que hi ha entre la literatura escrita i la teatral o cinematogràfica. El treball s'intentarà fer en grup, quan això sigui possible. Almenys és un desig a realitzar: l'aula virtual és encara a l'horitzó.

Si tot va bé, algunes de les activitats del curs tindran el seu origen en el treball previ dels alumnes.

Combinarem el treball que farem a l'aula amb la pàgina web (aula virtualitzada). Treballarem i estudiarem els apunts de classe, que podran modificar amb noves aportacions. Treballarem amb una WebQuest. Controls de seguiment.

AVALUACIÓ

S’avaluaran els conceptes (35%), els procediments (35%) i l’actitud (30%), seguint una avaluació contínua. Per poder superar satisfactòriament el crèdit cal entregar: les activitats proposades per a cada tema.

PER AVANÇAR, PULSA >TORNAR A LA WEB > TORNAR A L'INICI >