AULA HOSPITALÀRIA DE L´ARNAU DE VILANOVA

Menú Principal

Aquesta darrera setmana abans de les vacances de Nadal a l’hospital Universitari Arnau de Vilanova està tenint lloc la setmana cultural, on atractives activitatscoet animen la planta de pediatria de mà de professors, professores i alumnes d’escoles i instituts.

Nadales ressonen, un petit grup de noies toquen i canten, tot motivant a petits i grans.

Contes al voltant d’una taula, que ens traslladen a lloc màgics.

Chistmas Cards!!! Christmas time has arrived. Nens/es de totes edats pinten i decoren les seves postals, i treballen centres d’interès relacionat amb el Nadal.

Ronald McDonald ens visita i dibuixa somriures a les cares de tots.

Avui és un dia especial,   Avui és una nit màgica, avui volem fer quelcom diferent

Volem des de aquestes parets, volar alt, volem ésser escoltats, per això vam pensar i pesar... i vam decidir enviar coets de pau, des d’aquestes parets del hospital.

Avui llancem coets, coets per poder volar, 25 coets per la pau decorats amb dibuixos on es llegeix  “Junts per la pau, aquests és el nostre regal” / “Juntos por la paz, este es nuestro regalo. Des de   la nostra classe.

Nens i nenes, pares i mares, infermers, metges, professores... tots decorem el nostre   coet per a que s’elevi ben alt a   favor de la pau.

A les finestres els nens i nenes esperaran al mags de orient aquesta nit, i tots posarem sabates per un raig de solidaritat, i pau.

Toñy Castillo

La Inma  preparant el llancament....

pediatria

Infermera de pediatria