AULA HOSPITAL└RIA DE L┤ARNAU DE VILANOVA

Men˙ Principal

Aquesta darrera setmana abans de les vacances de Nadal a l’hospital Universitari Arnau de Vilanova estÓ tenint lloc la setmana cultural, on atractives activitatscoet animen la planta de pediatria de mÓ de professors, professores i alumnes d’escoles i instituts.

Nadales ressonen, un petit grup de noies toquen i canten, tot motivant a petits i grans.

Contes al voltant d’una taula, que ens traslladen a lloc mÓgics.

Chistmas Cards!!! Christmas time has arrived. Nens/es de totes edats pinten i decoren les seves postals, i treballen centres d’interŔs relacionat amb el Nadal.

Ronald McDonald ens visita i dibuixa somriures a les cares de tots.

Avui Ús un dia especial,   Avui Ús una nit mÓgica, avui volem fer quelcom diferent

Volem des de aquestes parets, volar alt, volem Ússer escoltats, per aix˛ vam pensar i pesar... i vam decidir enviar coets de pau, des d’aquestes parets del hospital.

Avui llancem coets, coets per poder volar, 25 coets per la pau decorats amb dibuixos on es llegeix  “Junts per la pau, aquests Ús el nostre regal” / “Juntos por la paz, este es nuestro regalo. Des de   la nostra classe.

Nens i nenes, pares i mares, infermers, metges, professores... tots decorem el nostre   coet per a que s’elevi ben alt a   favor de la pau.

A les finestres els nens i nenes esperaran al mags de orient aquesta nit, i tots posarem sabates per un raig de solidaritat, i pau.

To˝y Castillo

La Inma  preparant el llancament....

pediatria

Infermera de pediatria