|
|||||||||||||||||||
| Treball final del "curs de gestió de laboratoris docents" La següent informació no és oficial i per tant pot estar sotmesa a errors d'interpretació i/o a canvis futurs Vila-seca, desembre de 2008 |
|||||||||||||||||||
|
Què ha de fer el responsable de gestionar un laboratori de ciències de secundària? 1) Ha de fer un inventari de productes al principi de curs i al final Com es fa un inventari? El departament d'Educació recomana utilitzar un programa de descàrrega lliure. El podeu descarregar a l'adreça: ( ?ø,¸¸,ø? °`° ?ø,¸¸,ø? °`° insertar imatges de l'aparença del programa ø,¸¸,ø? °`° ?ø,¸¸,ø? °`° ) És una base de dades que permet: a) Gestionar l'inventari de productes de laboratori b) Tenir una eina per gestionar i tenir controlats els residus, especialment aquells dels que ens hem de desfer a través d'una empresa especialitzada c) Imprimir etiquetes amb tota la informació necessària per identificar correctament cada producte del laboratori. ( ?ø,¸¸,ø? °`° ?ø,¸¸,ø? °`° insertar imatge etiqueta ø,¸¸,ø? °`° ?ø,¸¸,ø? °`° ) Nota 1: Les substàncies es classificaran en: - Matèries primeres (el que compres) - Matèries de procés (el que prepares - Residus (el que resta) Nota 2: Convé descarregar-se i llegir atentament els següents documents de la intranet del Departament: Com trobar els documents: Fes clic aquí
|
|||||||||||||||||||