Inici 3r ESO 4t ESO 1r BAT 2n BAT Informació
Treball final del "curs de gestió de laboratoris docents"
La següent informació no és oficial i per tant pot estar sotmesa a errors d'interpretació i/o a canvis futurs

Vila-seca, desembre de 2008

Què ha de fer el responsable de gestionar un laboratori de ciències de secundària?

1) Ha de fer un inventari de productes al principi de curs i al final

Com es fa un inventari?

El departament d'Educació recomana utilitzar un programa de descàrrega lliure.

El podeu descarregar a l'adreça:
http://www.4shared.com/file/72081887/1cc2f8f2/instalC2000.html

( ?ø,¸¸,ø? °`° ?ø,¸¸,ø? °`° insertar imatges de l'aparença del programa ø,¸¸,ø? °`° ?ø,¸¸,ø? °`° )

És una base de dades que permet:

a) Gestionar l'inventari de productes de laboratori

b) Tenir una eina per gestionar i tenir controlats els residus, especialment aquells dels que ens hem de desfer a través d'una empresa especialitzada

c) Imprimir etiquetes amb tota la informació necessària per identificar correctament cada producte del laboratori.

( ?ø,¸¸,ø? °`° ?ø,¸¸,ø? °`° insertar imatge etiqueta ø,¸¸,ø? °`° ?ø,¸¸,ø? °`° )

Nota 1: Les substàncies es classificaran en:

- Matèries primeres (el que compres)

- Matèries de procés (el que prepares

- Residus (el que resta)

Nota 2: Convé descarregar-se i llegir atentament els següents documents de la intranet del Departament:

Instrucció per a l'elaboració d'un inventari de productes químics en els laboratoris
IN/LA/08/1.1.01 - Versió 1 (pdf) - 32Kb

Procediment operatiu per al treball amb productes químics en els laboratoris
PO/LA/1.1.00 - Versió 1 (pdf) - 50Kb

Com trobar els documents: Fes clic aquí