AVALUACIÓ
L'avaluació de la vostra tasca constarà dels següents elements:
1. Caldrà que entregeu al vostre professor/a un informe on hàgiu donat resposta a les diferents activitats del procés. Aquesta feina comptarà un 20%.
2. L'exposició oral comptarà un 20%.
3. El mural que presentareu als companys comptarà un 60% tenint en compte els criteris que marquen la següent rúbrica.
RÚBRICA D'AVALUACIÓ GENERAL | |||||
---|---|---|---|---|---|
CATEGORIA |
EXCEL·LENT 1 |
BO 2 |
SATISFACTORI 3 |
A MILLORAR 4 |
Puntuació |
Organització |
La informació
està molt ben organitzada amb paràgrafs ben redactats i
amb subtítols.
|
La informació
està organitzada amb paràgrafs ben redactats.
|
La informació
està organitzada, però els paràgrafs no estan ben
redactats.
|
La informació
proporcionada no sembla estar organitzada.
|
|
Redacció |
No hi
ha errors de gramàtica, ortografia o puntuació.
|
Quasi
no hi ha errors de gramàtica, ortografia o puntuació.
|
Apareixen
alguns errors de gramàtica, ortografia o puntuació.
|
Hi ha
molts errrors de gramàtica, ortografia o puntuació.
|
|
Quantitat
d'informació
|
Tots
els temes tractats i totes les qüestions analitzades s'han contestat
amb precisió i rigor.
|
Tots
els temes tractats i la major part de les qüestions analitzades s'han
contestat amb precisió i rigor.
|
Tots
els temes tractats i les qüestions analitzades s'han contestat.
|
Un o
més temes no s'han tractat.
|
|
Qualitat de la informació
|
Les idees
desenvolupades són clares i comprensibles; s'exposen de forma completa,
progressiva i ordenada, amb els exemples apropiats, la terminologia específica
i les formulacions precises.
|
La major
part de les idees són clares i comprensibles; s'exposen de forma
completa, progressiva i ordenada, amb els exemples apropiats, la terminologia
específica i les formulacions precises.
|
Les idees
desenvolupades són clares i comprensibles, però no de forma
completa i progressiva i amb pocs exemples.
|
Es detecten
idees fosques, manca de concreció, enunciats massa genèrics
o anecdòtics.
|
|
Ús de les noves tecnologies |
Utilitza
amb èxit les noves tecnologies per trobar la informació
demanada utilitzant els enllaços recomanats i sense assistència.
|
Sap
utilitzar les noves tecnologies per trobar la informació demanada
i sense assistència.
|
Utilitza
les noves tecnologies, però ocasionalment troba la informació
demanada tot i no necessitar assistència.
|
Necessita supervisió i assistència per utilitzar les noves tecnologies i moure's pels enllaços recomanats. |
|
Diagrames i/o il·lustracions |
Utilitza
diagrames i/o il·lustracions escaients amb el tema tractat i que
ajuden a la seva comprensió. Són precisos i estan ben ordenats
i distribuïts en relació al text.
|
Utilitza
diagrames i/o il·lustracions escaients amb el tema tractat i que
ajuden a la seva comprensió.
|
Utilitza
diagrames i/o il·lustracions escaients amb el tema tractat.
|
Els
diagrames i/o il·lustracions no són escaients amb el tema,
no són precisos o no ajuden a la comprensió del tema.
|
|
Fonts |
Totes
les fonts d'informació (textual i gràfiques) estan documentades
i desenvolupades en el format demanat.
|
Totes
les fonts d'informació (textual i gràfiques) estan documentades,
però algunes no es desenvolupen en el format demanat.
|
Totes
les fonts d'informació (textual i gràfiques) estan documentades,
però la majoria no es desenvolupen en el format demanat.
|
Hi
ha fonts d'informació sense documentar.
|
|
Treball a l'aula |
L'alumnat
ha aprofitat tot el temps a classe i ha demostrat continuar el treball
fora de l'aula.
|
L'alumnat
ha aprofitat la major part del temps a classe i ha demostrat continuar
el treball fora de l'aula.
|
L'alumnat
ha aprofitat força el temps a classe, però no acaba de continuar
la feina fora de l'aula.
|
L'alumnat
ha aprofitat poc o molt poc el temps a classe i i tampoc ha demostrat
la continuació del treball fora de l'aula.
|
|