AVALUACIÓ

L'avaluació de la vostra tasca constarà dels següents elements:

1. Caldrà que entregeu al vostre professor/a un informe on hàgiu donat resposta a les diferents activitats del procés. Aquesta feina comptarà un 20%.

2. L'exposició oral comptarà un 20%.

3. El mural que presentareu als companys comptarà un 60% tenint en compte els criteris que marquen la següent rúbrica.

RÚBRICA D'AVALUACIÓ GENERAL

CATEGORIA

EXCEL·LENT

BO

SATISFACTORI

A MILLORAR

Puntuació

Organització

La informació està molt ben organitzada amb paràgrafs ben redactats i amb subtítols.
La informació està organitzada amb paràgrafs ben redactats.
La informació està organitzada, però els paràgrafs no estan ben redactats.
La informació proporcionada no sembla estar organitzada.

Redacció

No hi ha errors de gramàtica, ortografia o puntuació.
Quasi no hi ha errors de gramàtica, ortografia o puntuació.
Apareixen alguns errors de gramàtica, ortografia o puntuació.
Hi ha molts errrors de gramàtica, ortografia o puntuació.

Quantitat d'informació
Tots els temes tractats i totes les qüestions analitzades s'han contestat amb precisió i rigor.
Tots els temes tractats i la major part de les qüestions analitzades s'han contestat amb precisió i rigor.
Tots els temes tractats i les qüestions analitzades s'han contestat.
Un o més temes no s'han tractat.

Qualitat de la informació

Les idees desenvolupades són clares i comprensibles; s'exposen de forma completa, progressiva i ordenada, amb els exemples apropiats, la terminologia específica i les formulacions precises.
La major part de les idees són clares i comprensibles; s'exposen de forma completa, progressiva i ordenada, amb els exemples apropiats, la terminologia específica i les formulacions precises.
Les idees desenvolupades són clares i comprensibles, però no de forma completa i progressiva i amb pocs exemples.
Es detecten idees fosques, manca de concreció, enunciats massa genèrics o anecdòtics.

Ús de les noves tecnologies

Utilitza amb èxit les noves tecnologies per trobar la informació demanada utilitzant els enllaços recomanats i sense assistència.
Sap utilitzar les noves tecnologies per trobar la informació demanada i sense assistència.
Utilitza les noves tecnologies, però ocasionalment troba la informació demanada tot i no necessitar assistència.

Necessita supervisió i assistència per utilitzar les noves tecnologies i moure's pels enllaços recomanats.

Diagrames i/o il·lustracions

Utilitza diagrames i/o il·lustracions escaients amb el tema tractat i que ajuden a la seva comprensió. Són precisos i estan ben ordenats i distribuïts en relació al text.
Utilitza diagrames i/o il·lustracions escaients amb el tema tractat.
Els diagrames i/o il·lustracions no són escaients amb el tema, no són precisos o no ajuden a la comprensió del tema.

Fonts

Totes les fonts d'informació (textual i gràfiques) estan documentades i desenvolupades en el format demanat.
Totes les fonts d'informació (textual i gràfiques) estan documentades, però algunes no es desenvolupen en el format demanat.
Totes les fonts d'informació (textual i gràfiques) estan documentades, però la majoria no es desenvolupen en el format demanat.
Hi ha fonts d'informació sense documentar.

Treball a l'aula

L'alumnat ha aprofitat tot el temps a classe i ha demostrat continuar el treball fora de l'aula.
L'alumnat ha aprofitat la major part del temps a classe i ha demostrat continuar el treball fora de l'aula.
L'alumnat ha aprofitat força el temps a classe, però no acaba de continuar la feina fora de l'aula.
L'alumnat ha aprofitat poc o molt poc el temps a classe i i tampoc ha demostrat la continuació del treball fora de l'aula.

Return to the Beginning